Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ , με τον Δημ. Αρμοδωρο -(Μεταξας)

ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ
Άφησα μούσι και μαλλιά και μια πιστόλα έχω,
που απέκτησα από παλιά και νόμιμα κατέχω !
Είμαι στην τηλεόραση, το ταίρι μου στο πλάι,
όπου τη βλέπω ξαφνικά, να μου χαμογελάει.
Βλέπουμε τα υπέροχα !!! Τα βραδινά τα νέα,
τις μπούκες εις τα γήπεδα κι άλλα πολλά σπουδαία…
Το γέλιο της πιο δυνατό που φτάνει και να κλαίει,
μέσα από τ΄ αναφιλητό, γυρίζει και μου λέει :
-«Αγάπη μου είναι φοβερό κι εσύ όταν νευριάζεις
για κοίτα ομοιότητα, με τον Ιβάν μου μοιάζεις !
Κοιτάζω αποκρουστικά τρώγοντας ριγανάδα
και τι μου λέει φίλοι μου !!!»
-«Λατρεία μου αγόρασε  κι εμένα μια ομάδα !!!
Ξενοδοχείο, το Μετρό έστω ένα κανάλι,
πάρε μου κι ένα κότερο , δε θέλω το λιμάνι…»
-«Τι λες μωρή τρελάθηκες; Μήπως παίρνεις ληγμένα;
εγώ δεν ήμουν στο Ροστόφ το ενενήντα ένα !!!
Που έγινε η μοιρασιά δίκαια σε κάθε τόπο,
δε λέω τα απέκτησαν με ίδρωτα, με κόπο…
Εγώ μετράω τον καφέ, μου τα ‘χουν πάρει ούλα
κι εσύ μου ονειρεύεσαι να γίνεις Κυριακούλα;;;»
-«Τι έκανες που δούλευες χρόνια μια σαραντάδα;
Ντροπή σου αχαίρευτε! Δες πόσα απέκτησε ο Ιβάν
μέσα σε μια βδομάδα !!!»
Πολύ προβληματίστηκα, έσκυψα το κεφάλι
και λέω φταίω! Φταίω εγώ που ‘μαι σ’ αυτό το χάλι !!!
D.ARMODOROS

2 σχόλια:

  1. Ωραίος ο «αρμόδορος» χα χα.
    Φίλε μου το ίδιο ερώτημα το έχουνε κάνει και άλλοι πάντως.
    Να σε αρωτήσω και εγώ κάτι άλλο όμως?
    Μπας και είσαι καλύτερα εσύ παρά ο υποφαινόμενος?
    Προσωπικά και με το συμπάθιο να χέσω τη ζωή άμα πρέπει να κυκλοφορώ με πιστόλι και καμιά δεκαριά γύρω – γύρω να με φυλάνε! Κα κα κα.
    Και για να δείτε πόσο επιφανειακά βλέπουν τα πράγματα κάποιοι για μεγεθύνετε την εικόνα και πέστε μου μέσα από το πουλόβερ τί φοράει ο Σαββίδης ? Χοντρή φανέλα? Χα χα χα.
    Και ποιοί δεν οπλοφορούνε από όσους βλέπετε συνήθως κουστουμάτους??
    Τση πόπης γίνεται αλλά όλα καλύπτονται κατά τα συμφέροντα ένθεν και ένθεν.

    Πάντως το γκόλ οφσάιντ ήτανε και από τύχη δεν έπιασε και το τακουνάκι του Παοκτζή.
    Περί ποδοσφαίρου τώρα άλλος εκφυλισμός!
    Κάποτε χρόνια πολλά πριν, πήγα στο γήπεδο σε ντέρμπυ κυπέλου ΑΕΚ - ΟΣΦΠ στη θύρα με τσού «ορίτζιναλ» και Θρύλος μεν αλλά με το κασκόλ τση ΑΕΚ στο λαιμό δε, γιατί μου βρήκε εισιτήριο ένας φίλος βαμμένος χανούμισσα.
    (΄Ηταν τότε που είχε μετακομίσει ο Μπάγιεβιτς στον Ολυμπιακό και επειδή προμηνυόταν ξύλο πήγα στους «ορίτζιναλ» για ασφάλεια, μυαλά Οδυσσέα πάντα καθώς γλέπεις)!!!
    Μπαίνοντας λοιπόν σήκωσα τα χέρια ψηλά και με ψάξανε κάτι αστυνόμοι λες και ήμουνα τρομοκράτης!
    Από εκείνη την ημέρα για μένα το γήπεδο τελείωσε, δεν άξιζε πλέον το κόπο, υπάρχουν και όρια.
    Όπως έλεε και ένας φίλος εγώ σε «χαμαιτυπεία» δε ματαμπαίνω εκτός αν αλλάξουν κάποια πράγματα που όμως δε το γλέπω.
    Απτά τα ολίγα.

    Κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω σαν μεγα προφητης,,τα ελεγα,,ρε αμα δεν αφησετε τον ολυμπιακο,, να το παρει οπως καθε χρονο,, Το πρωταθλημα θα γινει μαλια κουβάρια!
    Ψαξτε για τον δευτερο,, και αφηστε αυτον που ξερει να βασιλευει χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή