Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Η… παραλίγο Κεφαλλονίτισσα, Ελένη Φουρέιρα, πάει στην Eurovision


φουρειρα
Η Ελένη Φουρέιρα είναι η φετινή εκπρόσωπος της Κύπρου στη Eurovision που θα πραγματοποιηθεί στη Λισαβόνα. Η εκρηκτική ερμηνεύτρια θα ερμηνεύσει το τραγούδι «Fuego» σε μουσική- στίχους και παραγωγή του διακεκριμένου συνθέτη Άλεξ Παπακωνσταντίνου και δηλώνει ενθουσιασμένη για αυτή την ευκαιρία που της δόθηκε.
Η συμμετοχή της στον 63ο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, τον προσεχή Μάιο στην Πορτογαλία, είναι για εκείνη ένα όνειρο ζωής. Από πολύ μικρή ήθελε να είναι κι εκείνη ανάμεσα στην τεράστια λίστα των καλλιτεχνών που βρέθηκαν στη σκηνή του μακροβιότερου μουσικού θεσμού. “Η αλήθεια είναι ότι από πολύ μικρή ηλικία ήταν το όνειρο μου, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ειδικά όταν είδα την Παπαρίζου και την Καλομοίρα στην Eurovision, είπα: και εγώ θέλω να συμμετάσχω στην Eurovision και να που μου δόθηκε η ευκαιρία από την αγαπημένη Κύπρο να γίνει το όνειρο μου πραγματικότητα το 2018”, λέει η Ελένη Φουρέιρα. “Η Eurovision είναι ένα μουσικό πάρτι και είμαι πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη που θα συμμετάσχω και εγώ”, συμπληρώνει. Ο ενθουσιασμός της για όλα όσα θα ζήσει, αλλά και αυτά που έχει αρχίσει ήδη να ζει είναι εμφανής. Πότε όμως θα δούμε την επίσημη παρουσίαση του τραγουδιού και τι έχουν ετοιμάσει για το video clip του; “Για να είμαι ειλικρινείς δεν ξέρουμε κάτι ακόμα για το video clip και για την σκηνική
παρουσία. Πάντως σίγουρα θα είναι κάτι πολύ όμορφο και εντυπωσιακό. Η επίσημη παρουσίαση του τραγουδιού και του video clip θα γίνει αρχές Μαρτίου”. Στο ενδιάμεσο οι προβλέψεις για την Ελένη Φουρέιρα και την τύχη που θα έχει το τραγούδι της στο διαγωνισμό έχουν πάρει φωτιά. Η πλειοψηφία της δίνει ήδη την πρωτιά. Εκείνη αγχώνεται με όλα αυτά ή την κάνουν να νιώθει πιο δυνατή και σίγουρη για τον εαυτό της; “Δεν με νοιάζει σε ποια θέση θα καταταχθώ, αυτό που θέλω είναι να το θυμούνται όλοι και να μιλάνε για αυτό. Θα δώσω το 100% του εαυτού μου και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ”, μας εξηγεί.
Επιμέλεια Ελένη Ευαγγελάτου -Eφημεριδα Κεφαλονιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου