Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

Μια φορα και εναν καιρο στον Πόρο

παλιες αναρτησεις!!!

Αρχιζουμε  με πολιτικη διαφιμιση.,, πολιτικοι σχολιασμοι στην υποψηφιοτητα μου σαν Δημαρχος Ομηρικης Ιθακης που δηλωσα Πρωταπριλια!! σε




POROSNEWS.BLOGSPOT.COM

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ


και  μετα ενα πολυ ομορφο βιντεακι 

που δειχνει και την πλατεια Πόρου  1992,  η οποια ειχε  συνριβανι, αποδυτηρια, κιοσκια, αγαλματα 
ομορφο φωτισμο,  φοινικες και ομορφα λουλουδια
POROSNEWSTV.BLOGSPOT.COM

ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ, ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ


2 σχόλια:

  1. Για βοήθα με ρε φίλε γιατί δεν έχω όλα τα ψηφοδέλτια και δεν είμαι σίγουρος.
    Ο Αη Γεράσιμος έχει δηλώσει υποψήφιος πουθενά, για είναι ο μόνος Κεφαλλονίτης που έμεινε ή τόνε αφήσανε απόξου??

    Και δεύτερο τέκνον μου σε ευχαριστώ για την εκτίμηση που μου δείχνεις για τη βοήθειά μου να εκλεγείς Δήμαρχος τση Ομηρικής Ιθάκης, αλλά μη φτάνουμε και σε υπερβολές να το παίζεις Ιταλός και κάνεις τα ίδια με μένανε που έγινα Λατίνος από υποχρέωση στο Πάπα που με έκαμε Άγιο…

    Santo Rocco

    Ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka

  2. Αμα φιλε δεν με βοηθήσει και ο Πάπας,, Αριβεντερτσι ρομα χαχαχα,, το καλο με την υποψηφιοτητα μου ειναι οτι δεν κοβω αλλον υποψηφιο γι αυτην την θεση,, μονος μου τρεχω, οποτε εχω πιθανμοτητεςς να βγω πρωτος!!!Η στηριξη σου φυσικα ειναι υπερπολιτιμη, αμα βγω,,στο ομηροδημαρχιακο προγραμμα μου,, ειναι να ενωσω επτανησα, να δωσουμε την Αστεριδα στον Εμιρη τον κακομοιρη,να μας προμηθευει τσαμπα πετρελαιο, και να κολησω την Ιταλια στην Παλικη!! Το Αεροδρομιο θα το ονομασω Οδυσσεας, το Μαρκοπουλο με τα φιδακι ΜΑΡΚΟ ΠΟΛΟ, και τσου Προννους τεταρτο Δημο στο νησι με ονομασια de Fuka! Ασε που συζηταω με τον Τομ Κρουζ και τον Νικολας να παιξουν τον Περσεα, και την Πενελοπε πρωταγωνιστρια στην Πηνελοπη, της Ιθακης και τσι περιπετειες της με τους "ανεμιστηρες" Καλο Σαββατοκυριακο
KAI Στο τελος αναρτησης
ΣΠΥΡΟΣ ΡΟΚΚΟΣ
Μου αρέσουν τα σχέδιά σου αλλά μη ξεχάσεις απά στα Κομητάτα να εγκαταστήσεις το άστυ τση Ομ. Ιθάκης και τη πόλη φτιάξε τη εκεί κάτου όπου νομίζεις.
Τα Κομητάτα ανέκαθεν (για αυτό και το αντίστοιχο όνομα), κρατούσαν την αριστοκρατία δηλαδή τσου κόμητες κλπ., άλλιώς θα φας «μαύρο» από τσου Ρισσιάνους … χα χα χα.

Σε εκειό το γήπεδο στο Βόχυνα τση φωτογραφίας έκαμα τη πρώτη μου διεθνή εμφάνιση με την ομάδα του Α΄ Δημοτικού Αργοστολίου, με δάσκαλο τότε έναν Μελέτη. Στο από δω γκολπόστ έβαλα και γκόλ γιατί βόθαε η κατηφόρα φαίνεται!!

Κά κα κα κα κα κα κα κα κα







Ανω φωτο πριν το 1930 νομιζω Πριν ο Ιωαννης /μεταξάς -(εξου και το ονομα του στην πλατεια μας), -φτιαξει το γεφυρι στο στενο και ανοιγμα δρομου για το λιμανι





και  καντριλιες 1982 φυσικα στον Πρωτοπόρο Πόρο!









Μια φορα και εναν καιρο στον Πόρο





και

ΕΣΕΙς ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΗς ΦΩΤΟ

ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΕς ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ  ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΑΛΜΠΟΥΜ ΣΕ ΦΕΙς!

Ο Γιωργος Γκιαφης πρόσθεσε 444 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: proseismikes photo

4 σχόλια:

  1. Γιώργο, μία εύλογη απορία. Αν η φωτογραφία είναι πριν το 1930 , πώς γίνεται να μετράω πάνω από 20 οικίες , αφού στον Πόρο τότε ζούσαν μόνο οικογένειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο οικογένειες , η δική σου και οι Βαλσαμαίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαλλον εχεις δικιο.1930 ειναι μια αλλη φωτο που ισως υπηρχε και ισως εσβησα απο το σημερινο ρομαντζα με θεσ υην πλατεια.αυτη ειναι διγουρα μετασρισμικη πιθανον κοντα 1960

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν τα σχέδιά σου αλλά μη ξεχάσεις απά στα Κομητάτα να εγκαταστήσεις το άστυ τση Ομ. Ιθάκης και τη πόλη φτιάξε τη εκεί κάτου όπου νομίζεις.
    Τα Κομητάτα ανέκαθεν (για αυτό και το αντίστοιχο όνομα), κρατούσαν την αριστοκρατία δηλαδή τσου κόμητες κλπ., άλλιώς θα φας «μαύρο» από τσου Ρισσιάνους … χα χα χα.

    Σε εκειό το γήπεδο στο Βόχυνα τση φωτογραφίας έκαμα τη πρώτη μου διεθνή εμφάνιση με την ομάδα του Α΄ Δημοτικού Αργοστολίου, με δάσκαλο τότε έναν Μελέτη. Στο από δω γκολπόστ έβαλα και γκόλ γιατί βόθαε η κατηφόρα φαίνεται!!

    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή