Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,, ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ

Κωνσταντίνος Αρβανίτης Εκτός από σας τους Κεφαλονίτες, έχει πει κανένας αρχαιολόγος ποτέ ότι αυτός είναι ο τάφος του Οδυσσέα;

Αφαίρεση
Νικόλαος Καμπάνης Ούτε οι ίδιοι οι Ποριώτες δεν το αναφέρουν στις πινακίδες της διασταύρωσης. Εγώ τους το είπα και το πίστεψαν χαχαχα

Αφαίρεση
Γιωργος Γκιαφης Νικόλαος Καμπάνης ΕΥΤΥΧΩς ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑΝ ,,ΕΔΩ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΟΝΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ

Διαχείριση
Νικόλαος Καμπάνης Γιωργος Γκιαφης Ναι αλλά άκουσες το χειροκρότημα όταν μου έδωσε το μικρόφωνο στην πλατεία ο άλλος κύριος Μεταξάς.

ΣΑΤΥΡΑ-ΤΣΙΤΑΤΑ-ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΑΛΗΘΕΙΕΣ-ΕΙΔΗΣΕΙΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ
PATRINAKI.BLOGSPOT.PE

ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΛΟΙΖΟ

Dimitris Aloizos Αγαπητέ φίλε και πρώην συνεργάτη Σπύρο, κατ αρχήν Χρόνια πολλά και καλά. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητίσει τη μεγάλη προσφορά του Βασίλη Καμπίτση στα κοινά και την ενημέρωση. Εγώ προσωπικά τον ευγνωμονώ για ολα οσα μου προσέφερε 17 ολόκληρα χρόνια με την εμπιστοσύνη του στη λειτουργία του σταθμού.Ομως ολα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.Μη κλαίς για το γάλα που χύθηκε, βράσε άλλο.Σε διαβεβαιώ πως ο σταθμός δεν πρόκειται να αλλάξει σε τίποτα , εκτός απο χέρια. Η νέα ιδιοκτησία που και εκείνη μου έκανε την τιμή να μου αναθέσει την ευθύνη λειτουργίας του, μου εδωσε σαφή εντολή.Δεν θ αλλάξει τίποτα στη φιλοσοφία του σταθμού. Οτι λέγατε θα λέτε. Καμία μα καμία αλλαγή. Οπότε μην ανυσηχείς για τον Πόρο, οπως και για την υπόλοιπη Κεφαλονιά και Ιθάκη.Εμείς, ο Φώτης και η αφεντιά μου θα είμαστε αυτοί που ξέρεις, η Σπυριδούλα η Αναλυτή το ιδιο, ο Τράγκας και οι υπόλοιποι παραγωγοί το ίδιο. Πως μπορώ να ξεχάσω τον Πόρο, οταν οι ρίζες μου ειναι απ αυτόν τον πανέμορφο τόπο. Συγχαίρω τον Γιώργο τον Γκιάφη για τον αγώνα του και τον μοναχικό του δημιουργικό δρόμο.Περίμενε και θα δείς, από την ερχόμενη εβδομάδα που γίνεται το νέο ξεκίνημα μας, πιστεύω πως θα αλλάξεις την ιδέα που εχεις για εμάς.
Spiros Kagadis Χρόνια πολλά φίλε Δημήτρη!!! Εύχομαι ολόψυχα όλα να πάνε καλά και για σένα προσωπικά τώρα που τόσο πολύ έχεις αγωνιστεί όλα αυτά τα χρόνια για να γίνει ο Cosmos FM ξακουστός πολλές φορές και στα πανελλήνια ΜΜΕ (τηλεοράσεις κτλ) για τις αποκλειστικές ενημερωτικές αποκαλύψεις του! Κάλο σου βράδυ φίλε!

Διαχείριση
Γιωργος Γκιαφης Kαλη χρόνια φίλε Δημήτρη.Σας ξέρουμε πολύ καλά και εσένα και τον Φώτη,και ξέρουμε την πείρα σας οπότε δεν ανησυχούμε για τίποτε.Συνεχιστε δυνατά το έργο σας ,και μην ακούτε κανέναν.Το πρόβλημα στον Πόρο δεν είναι ότι δεν λέτε τα προβλήματα εσείς,το πρόβλημα είμαστε οι Πολίτες που δείχνουμε ότι δεν μας νοιάζει τίποτε για αυτόν τον τόπο

Διαχείριση
Dimitris Aloizos Και πάλι καλή χρονιά φίλε Γιώργο. Σ ευχαριστ'ώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εχεις απόλυτο δίκιο και ξέρεις και ξέρω πολλά. Ακριβώς το πρόβλημα ειναι αυτό, οταν θα μάθουμε το εμείς και οχι το εγώ, ισως τότε να μη χρειάζονται οι μοναχικοί καβαλάρηδες που να προβάλλουν ειδικά τα τοπικά θέματα όπως εσύ.Και πάλι οτι το καλύτερο για το αστέρι σου τον Φωτάκο και την οικογένεια σου.

Διαχείριση
Γιωργος Γκιαφης Ευχαριστούμε πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου