Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

τροχαιο στον ΝΤΑΛΙΚΟΔΡΟΜΟ


Σύμφωνα με περαστικούς από το σημείο, ενημερωθήκαμε ότι σήμερα το πρωί έγινε τροχαίο στην επαρχιακή οδό Αργοστολίου Πόρου στο ύψος των Τζανάτων. Αναφέρουν σύγκρουση ΙΧ με νταλίκα. Ευχόμαστε να πρ…
KEFALONIAPRESS.GR

Γιωργος Γκιαφης ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑς,, ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗς ΜΟΙΡΑς ΜΑς, ΚΑΙ ΤΗς ΤΥΧΗς,, ΜΕ ΤΟΥς ΝΤΑΛΙΚΟΔΡΟΜΟΥς ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

Διαχείριση
Βασω Διαμαντατου Δε μπορω να μη σχολιασω Ακριβως απο πισω ημουν το πρωι που πηγαινα Αργοστολι Δευτερο σοκ σε μια βδομαδα Και μο δρομος γλιστρουσε ειχε βρεξει

Διαχείριση
Βασω Διαμαντατου Μου αρεσει ορε Ντινο που μου πατησες λαικ Τελικα τωρα που το σκεφτομαι ειμαι για πολλα λαικ με τοσα που μου χουν συμβει εδω και 4 χρονια το ενα πισω απο τ αλλο και αντεχωωωω!

Διαχείριση
Δημήτρης Μακρυγιάννης Κατερίνα Ροβατσου Μετά από ότι έχεις περάσει τώρα και κι αυτό ε όχι ..... Καλή δύναμη

Haris Koustoumpardis Καλημέρα Λένα μου εγώ έκανα Κούρλα πράγματα σούζες Κουρσάρος στην άσφαλτο αυτά τα ανθρωπάκια όμως έρχονται να κάνουν διακοπές στα πατρικά τους πληρώνουντας τις αμαρτίες Του ελληνικού κράτους για χρόνια εγκαταλειμένη η Κεφαλλονιά στην τύχη της σε ό,τι αφορά τους 
Διαχείριση
Haris Koustoumpardis Άκουσα ότι εκεί στο Τζανάτα Γιώργο ο Τσίπρας θα σας κάνει αερογέφυρα όπως το χάρακα και θα βγαίνει κατευθείαν επάνω στον Άγιο Γεώργιο επειδή είναι αριστεροί λέει δεν θέλουν να μείνει αυτός ο δρόμος Γιατί είναι έργο της χούντας

Διαχείριση
Marianna Simota Σήμερα ενα τροχαίο χωρίς θύματα στον απαράδεκτο δρόμο Πόρος Αργοστόλι θα αποφασίσει καμια αρχή να δρομολογηθεί βελτίωση του δρόμου όταν γίνεται η μεγαλύτερη κινηση του νησιου ανθρώπων και εμπορευμάτων ??????????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου