Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

ΛΟΓΟ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

Makis Metaxas
Διάβασα από τον φίλο μου τον Yangos Metaxasπως σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα του πατέρα. Με τον πατέρα μου τον Οδυσσέα όταν ήμουν νέος είχα μια πολυτάραχη σχέση. Τώρα που σχεδόν έχω πλησιάσει την ηλικία που "έφυγε" μπορώ να τον καταλάβω αλλά δεν μπορώ να του πω όσα δεν είπαμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή η φωτογραφία είναι αμέσως μετά στον καταστρεπτικό σεισμό του 1953 πάνω στα ερείπια του σπιτιού μας στα Αννινάτα. Ο πατέρας μου με έχει στα γόνατά του και δίπλα του η μητέρα μου η Ελευθερία το γένος Σπηλιώτη και οι αδελφές μου Νίκη και Κατερίνα. Η μικρότερη αδελφή μας η Σοφούλα δεν είχε γεννηθεί ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου