Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

ΝΕΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ! ΚΑΙ Η Η Ναυμαχία στο Άκτιο

  1. Αυτη ειναι μετα της Πρεβεζασ,, μετα διαφορα και τις εκλογες ξεχασαμε την Κλεοπατρα φετος, την Ναυμαχιια του Ακτιου!,,,,

  2. 2 ειναι οι συμαντικες,, του Ακτιου (Κλεοπατρας) που εχασε αν το δεις ο ελληνισμος,,,,
    και Δευτερη της Πρεβεζας,,, με τον Μπαρμπαροσα,, που εχασαν οι Χριστιανοι,, και κερδισε ο μουσουλμανος Μπαρμπαροσα,,, τη Νικη του την εχουν τειχογραφια εξω απο την Ναυτικη Σχολη στο νησι (δεν θυμαμαι) πριην την Πριγκηπο στο Βοσπορο!

ΧΑΛΚΗ ειναι το νησι!!! εκει ειναι η Ναυτικη Σχολη,, σε ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΜΙΑΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΠΟΥ ΑΛΑΞΕ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΗς ΙΣΤΟΡΙΑΣ
 ΑΠΟ  ΛΙΛΙΑΝ
KAI  ΛΟΓΟ  ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΜΕ  ΝΑΥΠΑΚΤΟ,, ΦΕΤΟΣ  ΤΟ POROSNEWS,,
ΘΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙ..,, ΚΑΙ ΓΙΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ!!  (Μαζι με παιδια φιλαρμονικής Πόρου)

ΚΑΙ  ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ,ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΡΙΣΙΑΝΟΥς ΟΜΗΡΙΣΤΕς,, ΣΤΟΥς ΟΠΟΙΟΥς ΚΑΙ ΑΠΆΝΤΗΣΑ!!
  1. Χαιρετώ τους φίλους εδώ και διαπιστώνω ότι υπάρχει ένα μεγάλο αβαντάζ για την εξεύρεση της Ομηρικής Ιθάκης που μάλλον θα δώσει και την λύση στο πρόβλημα.

    Πρέπει στο συγκεκριμένο ψάξιμο να βοηθήσει και η Ιερά Μητρόπολη δίνοντάς μας το λογισμικό που ο Κεφαλλονίτικος παπάς έβγαλε τα 12 Ευαγγέλια 13.
    Πάνω στην ίδια βάση δουλεύοντας θα βρούμε πώς ο Όμηρος τα 3 νησιά τα έκαμε 4 !!
    Κατά πληροφορίες μου στο βάθος τση βιβλιοθήκης τση Μητρόπολης υπάρχει πλήρης αναφορά από τον συγκεκριμένο παπά ο οποίος λύνοντας το γρίφο του Ομήρου εύκολα πλέον έκαμε και τα δικά του Ευαγγέλια 13.
    Άγιοι πατέρες βάλτε ένα χεράκι και ελέησον ημάς.
    Χα χα.
    Σπ. Ρόκκος

  2. XAXA,, EΓΩ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ ,,ΑΠΕΝΤΑΞΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ,, ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΣΣΟ,, ΚΑΙ ΦΩΝΑΣΚΕΙς ,,, ,ΑΣΕ ΜΕ ΤΣΟΥ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΑΦΟΡΗΣΟΥΝ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ  ΣΤΟ http://porosnews.blogspot.gr/2015/09/blog-post_558.html?showComment=1442926316383#c8233096634761880387
συνεχεια με  ενημέρωση από  Λίλιαν
με  ΠΡΕΒΕΖΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑ

Η Ναυμαχία στο Άκτιο

Η Ναυμαχία του Ακτίου (2 Σεπτεμβρίου 31 π.Χ.) ήταν ναυτική αναμέτρηση ανάμεσα στον Οκταβιανό από τη μια πλευρά και τον Μάρκο Αντώνιο και το ναυτικό της Κλεοπάτρας από την άλλη, που έγινε στο Άκτιο, λίγο έξω από τη σημερινή πόλη της Πρέβεζας. Η ναυμαχία ήταν συνέπεια του εμφύλιου πόλεμου ανάμεσα στον Γάιο Οκτάβιο και τον Μάρκο Αντώνιο, που διεκδικούσαν, μετά τη δολοφονία του Καίσαρα, την εξουσία στο απέραντο κράτος της Ρώμης.Τελείωσε με την ήττα του Αντώνιου και της Κλεοπάτρας και τη διαφυγή τους.
Η σημαντικότερη ημερομηνία για τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, ιδίως για τους Λατίνους ιστορικούς, είναι η 2α Σεπτεμβρίου του 31 π.Χ., η ημέρα πού έγινε η Ναυμαχία του Ακτίου που έκρινε την τύχη της ανώτατης ηγεσίας του ρωμαϊκού Κράτους. Το Άκτιο είναι το ακροτελεύτιοακρωτήριο της Ακαρνανίας, στην είσοδο του Αμβρακικού κόλπου, απέναντι από την Πρέβεζα, από την οποία απέχει μόλις 725 m. Αντίπαλοι ήταν από τη μία πλευρά ο Γάιος Οκτάβιος (Gaius Octavius), μετέπειτα Αυτοκράτωρ Αύγουστος (Augustus), ή Οκταβιανός (Octavian) και από την άλλη ο Μάρκος Αντώνιος (Marcus Antonius), γαμπρός του Οκταβιανού (είχε παντρευτεί την Οκταβία, αδελφή του Οκταβιανού) και η Βασίλισσα της Αιγύπτου Κλεοπάτρα Ζ'. Ο Γάιος Οκτάβιος έπεισε τη Σύγκλητο να επιτεθεί στον Μάρκο Αντώνιο, με την κατηγορία ότι σύνηψε ερωτική σχέση και συμμαχία με την Κλεοπάτρα και ότι σκόπευε να παραδώσει στους Αιγύπτιους Ρωμαϊκή γη.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΣΤΟ https://el.wikipedia.org/
Η ευρωπαϊκή ιστορία βρίθει σημαντικών χρονολογιών, αλλά αν θέλαμε να μνημονεύσουμε έστω μία, που έπαιξε ρόλο καταλυτικό, αυτή σίγουρα θα ήταν το 31 π.Χ. Σ’ ένα μικρό κόλπο της Δυτικής Ελλάδας, μπροστά από τη σημερινή πόλη του Ακτίου και απέναντι από την Πρέβεζα έλαβε χώρα μία από τις σημαντικότερες ναυμαχίες του αρχαίου κόσμου. Μια ναυμαχία που ουσιαστικά σηματοδότησε το πέρασμα από τους ελληνιστικούς χρόνους σε εκείνους της ρωμαϊκής εποχής.
Η ναυμαχία στο Άκτιο και η περιφανής νίκη του Γάιου Οκτάβιου, του μετέπειτα Οκταβιανού Αύγουστου, πρόσφερε σε εκείνον τον τίτλο του αυτοκράτορα, μετατρέποντας τον σε κυρίαρχο του τότε γνωστού κόσμου και ουσιαστικά κατέστρεψε το Μάρκο Αντώνιο αλλά και κάθε φιλοδοξία της Κλεοπάτρας να κυριαρχήσει επί της Ρώμης.

Οι φιλοδοξίες και των δύο πλευρών χρονολογούνται από το 44 π.Χ. όταν το προδοτικό μαχαίρι του Βρούτου αφαίρεσε τη ζωή του Ιούλιου Καίσαρα. Η τριανδρία, που ιδρύθηκε από τους Μάρκο Αντώνιο, Γάιο Οκτάβιο και Μάρκο Αιμίλιο Λέπιδο, αρχικά κυνήγησε τους συνωμότες δολοφόνους του Ιούλιου Καίσαρα και στη συνέχεια μοίρασε στα τρία τις ρωμαϊκές επαρχίες.
Η ερωτική σχέση του Μάρκου Αντώνιου με την Κλεοπάτρα σαφώς και ανησύχησε τον Οκτάβιο ειδικά αφού ο πρώτος ήταν παντρεμένος με την Οκτάβια, την αδελφή του δεύτερου. Όταν μάλιστα ο Μάρκος Αντώνιος και η Κλεοπάτρα παντρεύτηκαν σύμφωνα με το αιγυπτιακό εθιμοτυπικό και απέκτησαν και τρία παιδιά η ανησυχία μάλλον έγινε αγωνία. Εξάλλου από παλιά η Κλεοπάτρα δεν είχε κρύψει τις φιλοδοξίες της.
Ο Οκτάβιος κατάφερε να πείσει τη ρωμαϊκή σύγκλητο ότι ο Μάρκος Αντώνιος είχε γίνει υπερβολικά επικίνδυνος για τη ρωμαϊκή δημοκρατία κι ότι σκόπευε να παραδώσει ρωμαϊκή γη στα τρυφερά χέρια της Αιγύπτιας βασίλισσας.
Με τις ευλογίες της συγκλήτου λοιπόν -που στην καθομιλουμένη θα μπορούσαμε να πούμε ότι «έβαλε τα χέρια της και έβγαλε τα μάτια της», αφού ο Οκτάβιος στη συνέχεια ανακηρύχτηκε αυτοκράτορας και της αφαίρεσε κάθε εξουσία- εκστράτευσε εναντίον του ζεύγους και ως πεδίο της αντιπαράθεσης επιλέχτηκε ο κόλπος του Ακτίου.
Η αριθμητική υπεροχή των δυνάμεων του Μάρκου Αντώνιου δεν καταγράφηκε τελικά υπέρ του και ίσως να είχε καλύτερη τύχη αν η μάχη είχε δοθεί στην ξηρά όπως ήταν η αρχική πρόθεση των αντιμαχομένων.
Ωστόσο οι πολλές λεπτομέρειες ήταν εκείνες που προκάλεσαν την πανωλεθρία των δύο εραστών και την τελική επικράτηση του Οκτάβιου.
Ο στόλος του Μάρκου Αντώνιου που αποτελούνταν από αιγυπτιακά κυρίως πολεμικά πλοία, αν και  πολύ καλά εξοπλισμένα, ήταν μεγάλα και εξαιρετικά δυσκίνητα, ενώ δε βοήθησε καθόλου την κατάσταση ο λειψός αριθμός των κωπηλατών.
Στη δύναμη του Μάρκου Αντώνιου αντιπαρατέθηκε ο Μάρκος Αγρίππας, ο στρατηγός του Οκτάβιου, με λιγότερα πλοία αλλά πιο μικρά και κατά συνέπεια πιο ευκίνητα.
Η μοιραία μέρα για τους δύο «μονομάχους» ανέτειλε στις 2 Σεπτεμβρίου του 31 π.Χ. Η επικράτηση των δυνάμεων του Οκτάβιου έγινε φανερή από την αρχή. Τα ρωμαϊκά πλοία εμβόλιζαν τα αντίπαλα πλοία το ένα μετά το άλλο, παραδίδοντας τα στην πυρά ή αιχμαλωτίζοντας τα.
Πάνω στον πανικό η Κλεοπάτρα με την πλοία της, βρίσκοντας ένα κενό που δημιουργήθηκε στον αντίπαλο στόλο, άνοιξε πανιά και εγκατέλειψε το υγρό πεδίο της μάχης αλλά και τον εραστή της Μάρκο Αντώνιο, ο οποίος μετά από λίγο την ακολούθησε.
Η νίκη του Οκτάβιου ήταν συντριπτική και το αποτέλεσμα της ναυμαχίας άλλαξε την πορεία του τότε γνωστού κόσμου.
Ένα χρόνο αργότερα ο Οκτάβιος κυνηγώντας τους δύο εραστές κατέφτασε στην Αίγυπτο. Σύμφωνα με κάποιες πηγές ο Μάρκος Αντώνιος τον αντιμετώπισε σε μάχη στην οποία ξαναέχασε ενώ ο ίδιος τραυματίστηκε βαρύτητα και ξεψύχησε στην αγκαλιά της Κλεοπάτρα. Ωστόσο άλλες πηγές διατείνονται ότι έστρεψε το ξίφος του στον εαυτό του μόλις πληροφορήθηκε ότι η Κλεοπάτρα αυτοκτόνησε με τον παραδοσιακό αιγυπτιακό τρόπο: το τσίμπημα της κόμπρας κατευθείαν στην καρδιά.
Η περήφανη τελευταία βασίλισσα της Αιγύπτου, απόγονος των Μακεδόνων Πτολεμαίων, που πέτυχε να την ερωτευτούν οι δύο ισχυρότεροι άντρες της εποχής της, ο Ιούλιος Καίσαρας και ο Μάρκος Αντώνιος, απέτυχε να επιβληθεί στην κραταιά Ρώμη, παρασύροντας εντέλει στην πτώση της και τον Μάρκο Αντώνιο.
Ο νικητής Οκτάβιος, αναγορεύτηκε αυτοκράτορας, μετονομάστηκε σε Οκταβιανός Αύγουστος και αναμόρφωσε ολόκληρο το ρωμαϊκό σύστημα ενώ εγκαθίδρυσε την Pax Romana – την Ρωμαϊκή Ειρήνη.
Σύμβολο της νίκης του αναδείχθηκε η Νικόπολη, η πόλη που ο ίδιος ίδρυσε και άκμασε τους πρώτους μ.Χ. αιώνες και τα ερείπια της οποίας στέκονται και σήμερα περήφανα και διηγούνται την ιστορία, που ως συνήθως για άλλους αποτέλεσε ένα θρίαμβο και για άλλους ολοκληρωτική τραγωδία.
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΣΤΟ ΑΚΤΙΟ - ΠΡΕΒΕΖΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

1 σχόλιο:

  1. Δείτε τι απαιτούσε ο Νόμος για να γίνει κάποιος βουλευτής στην Αρχαία Αθήνα

    Δείτε τι απαιτούσε ο Νόμος για να γίνει κάποιος βουλευτής στην Αρχαία Αθήνα

    1. Να είναι Αθηναίος​ πολίτης.

    2. Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία
    ​ (όμαιμον, ομότροπον, ομόθρησκον)​…

    3. Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος, και

    4. Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του, μέχρι και τα σανδάλια που φορούσε, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.

    Εάν τηρούνταν όλα αυτά, τότε μπορούσε να γίνει βουλευτής.

    Οι νόμοι που εισήγοντο στην Εκκλησία του Δήμου για ψήφιση ήταν ονομαστικοί, δηλαδή έφεραν το όνομα του προτείνοντος. Εκείνος δε που πρότεινε κάποιον νόμο έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ προσεκτικός.

    Όχι μόνον να έχει εξετάσει το εάν υπήρχε άλλος, προγενέστερος νόμος που ρύθμιζε το θέμα με τρόπο διαφορετικό (οπότε έπρεπε να τον αναφέρει), αλλά ήταν και ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τα αποτελέσματα του προτεινόμενου.

    Έτσι, εάν πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα.

    Αν μάλιστα ​δεν έφθανε ΟΛΗ η περιουσία του -μέχρι και τα σανδάλια του, που κατεγράφησαν-, τότε το ανεξόφλητο υπόλοιπο, υποχρεώνονταν να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.

    Αν ο νόμος, που πρότεινε και ψηφίστηκε, ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα η ποινή ήταν:

    AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή