Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΣΕ ΣΚΑΛΑ , ΑΝΑΨΕ ΦΩΤΙΕς


  1. ...και η ΔΙΧΟΝΙΑ...καλά κρατεί!

    Η μη «συμπόρευση», Ιστορικών, Μελετητών, Ερευνητών και της Εκκλησίας της Ελλάδος, στη λογικό, ότι δηλαδή, η Ορθοδοξία στηρίχθηκε ή είναι η συνέχεια της Αρχαιοελληνικής Φιλοσοφίας και Παδείας, γεννά μια ακόμη Έριδα στην Πατρίδα μας. Των Χριστιανών vs με τους «Εθνικούς» (Αρχαιολάτρες)!
    Μια νέα Δοιχόνια, ανάμεσα σε «Εθνικούς» και «Χριστιανούς», που στο απώτερο μέλλον, ίσως αποδειχθεί καταστροφικότερη και από αυτήν την Τραγωδία που ζεί σήμερα η Πατρίδα μας!

    ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ.


    Ποια ακριβώς η θέση της επίσημης Εκκλησίας της Ελλάδος στα γραφέντα του Αθανασίου του Μεγάλου στο Διαθωσέν Έργο του «Εξηγητικόν περί του εν Αθήναις ναού» και η «ταύτιση» εξωκλησιών επί των ερειπίων αρχαίων ναών;
    Ποία η σχέση που τα «συνδέει»:
    Τι εξυπηρέτησε, εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί, η ανέγερση ορθοδόξων ναών επιλεγμένων ιερών μορφών, ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ υπερκείμενων των θεμελίων αρχαιοελληνικών ναών, επιλεγμένων αρχαιοελληνικών θεοτήτων;

    Γιατί επικαλούνται Ιερή Δύναμη των σημείων αυτών μέσω θείων μορφών, Τότε και Τώρα στους Ίδιους Ακριβώς Τόπους και Χώρους;
    Ποιος ο συμβολισμός;
    Τι πρεσβεύουν τα συγκεκριμένα απομονωμένα και απόμακρα σημεία ανά την Ελληνική Επικράτεια;

  2. Περιληπτικά, τέτοια Ιερά στην Κεφαλλονιά βρίσκονται:
    1. Αίνος, Μεγάλος Σωρός, Ιερό του θεού Διός.
    2. Νησίδα Δίας, Ιερό του θεού Διός
    3. Νησίδα Δίας, Ιερό της θεάς Αφροδίτης (κόρης του Διός) επί του χώρου του Ιερού του Διός.
    4. Στα 2 & 2, επί των ερειπίων των Ιερών Διός και Αφροδίτης, ανηγέρθη εκκλησάκι αφιερωμένο στη Θεοτόκο των Βλαχερνών όπου μετεξελίχθηκε σε Μονή και επικράτησε με την ονομασία Παναγιά η Διότισα! (οχι με «ωμέγα» αλλά με «όμικρον» εκ του Διός)... Τα αρχαία Ιερά της Νησίδας Δίας, αντικαταστάθηκαν με Χριστιανικά και ο Ναός της Αφροδίτης, της θεάς του Έρωτα και της Καλλονής των αρχαίων Ελλήνων, αντικαταστάθηκε με νέο Ναό (επι των ερειπίων του αρχαίου Ναού) πρός Τιμή της Παναγίας, την Θεία και Παρθένο Μητέρα, της «Καλλονής» του Θείου Βρέφους και Υιού του Θεού.
    5. Θέση «Αη Γιώργης» μεταξύ Σκάλας-Πόρου, Ναός Θεού Ποσειδώνος
    6. Στην ίδια θέση (με 5), Ναός Θεού Απόλλωνος
    7. Στα 5 & 6 επί των ερειπίων των Ιερών των αρχαίων ναών κτίστηκε το εκκλησάκι του Άη Γιώργη!
    8. Εντός των τειχών της Αρχαίας Ακροπόλεως της Σάμης, Ναός Θεού Απόλλωνος
    9. Θέση Βάτσα Παλικής, Ναός Θεού Ποσειδώνος. Στην ίδια θέση σήμερα είναι χτισμένη η εκκλησία του Άγιου Νικόλαου.

  3. 10. Σε λόφο ακριβώς πάνω από το Φισκάρδο, Ναός Θεού Απόλλωνος κάτω από τα ανακαλυφθέντα πρόσφατα, ερείπια τρίκλιτου χριστιανικού ναού του 6ου αιώνα μ.Χ.
    11. Στην άκρη της λιμνοθάλασσας Κουτάβου υπήρχε Δωρικός Ναός αφιερωμένος στις θεές Δήμητρα και Κόρη
    12. Υπό «έρευνα» το Αρχαιο-λατρευτικό σπήλαιο & Μυκ.Ταφος, στη θέση Αγ. Βαρβάρα, στην είσοδο του χωριού Προκοπάτα, στο βάθος ενός μικρού φαραγγιού κάτω από το λόφο «Φανερό», βρίσκεται ένα αρχαιο-λατρευτικό σπήλαιο στην είσοδο του οποίου είναι χτισμένο το μικρό φημισμένο εκκλησάκι της Αγίας Βαρβάρας. Από τον Μυκ.Τάφο, του Αρχαιο-λατρευτικού σπήλαιου, κατάφεραν να ανασυρθούν, να συντηρηθούν και να εκτίθονται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αργοστολίου, ένας Κρατήρας με κάθετες λαβές, ένας Τρίωτος Πιθαμφορίσκος και ένας μικρός Ψευδόστομος Αμφορέας (στις φωτό που ακολουθούν) που χρονολογούνται στην στην Υστεροελλαδική ΙΙΙ Α2-Β Περίοδο, (1390/70 - 1200 π.Χ.)!

    (Εδώ αναφερόμαστε σε μερικά μόνο σημεία της Κεφαλονιάς, τέτοια σημεία βρίσκονται σε όλη την σημερινή Ελληνική επικράτεια, καθώς επίσης και σε όλη την αρχαιοελληνική επικράτεια περιλαμβανομένων και των αποικιών της).

    Γιατί αποσιωπάται το γεγονός ότι σε Μονές και Εκκλησίες της Β. Ελλάδας, απεικονίζονται σε τοιχογραφίες οι Επτά Σοφοί της Ελληνικής αρχαιότητας ;

    Γιατί αποσιωπάται το γεγονός ότι σε Μονή των Μετέωρων, απεικονίζονται σε τοιχογραφία οι Επτά Σοφοί της Ελληνικής αρχαιότητας με ρήσεις των και αποσπάσματα από τα επίμαχα σημεία;
  4. ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ

    Στο τρίτομο έργο «Υπέρ της των Ελλήνων νόσου», τόμ. Γ’, «Η συρρίκνωση της αρχαίας ψυχής», (ο τρίτος τόμος του βιβλίου φέρει τόν υπότιτλο «Ες έδαφος φέρειν»), του Πρωτοπρ. Κυριακού Τσουρού, Γραμματέως της Σ. Ε. επί των αιρέσεων.
    «...Πολλά από τα «νεοεθνικά» ρεύματα, που δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα, ισχυρίζονται συχνά, ότι oι χριστιανοί κατέστρεψαν τους ναούς, τα ιερά και τα αγάλματα της αρχαίας ελληνικής θρησκείας, καταστρέφοντας, έτσι, έργα τέχνης και μνημεία πολιτισμού....Βεβαίως, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι υπήρξαν, κατά την πορεία της επικράτησης του Χριστιανισμού, και περιπτώσεις ανεξέλεγκτης εκδικητικής συμπεριφοράς των επί αιώνες καταδιωκομένων Χριστιανών κατά των θρησκευτικών συμβόλων των πρώην διωκτών τους. Ή, ακόμη, και αυστηρές αυτοκρατορικές αποφάσεις εναντίον εκπροσώπων της αρχαίας ειδωλολατρικής θρησκείας ή νόμοι που επέβαλλαν το κλείσιμο των ειδωλολατρικών ναών. Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος ο Β’ υπέγραψε και νόμο με εντολή καταστροφής ναών και ιερών της αρχαίας θρησκείας. Όμως, όλα αυτά, δεν ήταν ούτε μια γενικευμένη τακτική έναντι των αρχαίων ναών, ούτε πολύ περισσότερο η στάση της Εκκλησίας...»
    Πληροφορίες που παραδίδουν ο Παυσανίας, ο Στράβων και ο Πολύβιος για τις εκτεταμένες επιχειρήσεις αρπαγής ελληνικών έργων τέχνης εντυπωσιάζουν, όσον αφορά στους αριθμούς και την αξία των μνημείων, που μεταφέρθηκαν στη Ρώμη. Πεντακόσια αγάλματα από τους Δελφούς, τρεις χιλιάδες από τη Ρόδο και εκατοντάδες γλυπτά και έργα ζωγραφικής από την Κόρινθο έγιναν λεία κατακτητών..».
    «...Η λεηλασία του Ελληνικού πολιτισμού προσλαμβάνει δραματικές διαστάσεις επί Νέρωνος, ο οποίος “Πεντακόσιας θεών τέ αναμίξ αφείλετο και ανθρώπων εικόνας χαλκάς” (Παυσανίας, Φωκικά 71). Μεταξύ των κλοπιμαίων ήσαν και η πασίγνωστη Κόρη του Anzio, η Κασσάνδρα, ο έρως του Πραξιτέλους, ο θνήσκων Γαλάτης, ο ο Απόλλων του Σκόπα, η «εύκνημα» Αμαζόνα του Στρογγυλίωνος και ένα μικρό άγαλμα του Αλεξάνδρου, το οποίο είχε επιχρύσωση… Οι αυτοκράτορες και οι πλούσιοι Ρωμαίοι, αφού πρώτα έσβηναν τα επιγράμματα από τις βάσεις των αγαλμάτων, έκοβαν τα κεφάλια και στη θέση τους έβαζαν το μαρμάρινο ομοίωμα του δικού τους κεφαλιού...»
    Ας σημειωθεί, ότι η μαρτυρία του Παυσανία πρέπει να θεωρηθεί ως ιδιαιτέρως βαρύνουσα, αφού το έργο του «Περιήγησις της Ελλάδος», έχει γραφεί μεταξύ των ετών 160 -180μ. Χ.

    Ο Στράβων στα Γεωγραφικά του μας πληροφορεί, πως: «...Το μαντείο της Δωδώνης είχε σταματήσει προ πολλού να λειτουργεί και ήταν ερείπια, αλλά και όλα τα άλλα μαντεία της Ελλάδος είχαν ουσιαστικά σβήσει στα χρόνια του...»

  5. Υπάρχει βέβαια και μια ακόμη παράμετρος εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    «...Όσοι σώζονται από τους αρχαίους ναούς οι περισσότεροι το οφείλουν στο γεγονός ότι πέρασαν στη χρήση των Χριστιανών. Αν σώζεται σήμερα ο Παρθενώνας το σπουδαιότερο αρχαιοελληνικό μνημείο ο ναός του Ήφαίστου (Θησείο), το Ερεχθείο, το ωρολόγιο του Κυρρήστου και τόσοι άλλοι ναοί στον Ελλαδικό χώρο και έξω απ’ αυτόν, αυτό οφείλεται στο ότι μετατράπηκαν σε χριστιανικούς ναούς. Πολλά δε από τα αριστουργήματα τέχνης που διασώθηκαν και κυρίως αγάλματα, οφείλουν τη διάσωση τους στη μεταφορά τους στην Κωνσταντινούπολη για τη διακόσμησή της...»

    Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος παρατηρεί:
    «...Οπωσδήποτε, οι καταστροφές των ειδωλολατρικών ναών στην Ελλάδα δεν οφείλονταν μόνο σε θρησκευτικές συγκρούσεις. Η Ελλάδα είχε σε πολύ μεγάλο βαθμό ρημάξει και καταστραφεί, πριν την αναγνώριση του χριστιανισμού ως θρησκείας...»

    Ο Στράβων στα Γεωγραφικά του μας πληροφορεί πως: «...Το μαντείο της Δωδώνης είχε σταματήσει προ πολλού να λειτουργεί και ήταν ερείπια, αλλά και όλα τα άλλα μαντεία της Ελλάδος είχαν ουσιαστικά σβήσει στα χρόνια του...»


    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.

    ...«ΠΑΝ ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΝ!»

    Χρειάζεται πολύ μελέτη και άδολη εργασία για να ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ τα αληθή γεγονότα στην Ελληνική Κοινωνία.
    Τόσον από την Εκκλησία, όσον και από τους Ιστορικούς.
    Μέχρι τότε, κάθε Ιερό και Όσιο πρέπει να φυλάσεται, να προβάλεται και να τιμάται με ιδιαίτερη φροντίδα και σεμνότητα τόσον από τον απλό Έλληνα πολίτη, όσον και από τους εκπροσώπους της Πολιτείας και της Εκκλησίας.
    Γιατί:
    Έθος και Ήθος είναι τα Ιερά και τα Όσιά σου, είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ σου, είναι η ΥΠΑΡΞΗ σου.
  6. 1 σχόλιο :

    1. Φίλε “Gerasimos” αν και το ανάλυσες πολύ το θέμα το συμπέρασμά σου σωστό. «Έθος και Ήθος είναι τα Ιερά και τα Όσιά σου, είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ σου, είναι η ΥΠΑΡΞΗ σου.».
      Αν τώρα και αυτό το φιλοσοφήσεις φτάνει μόνο το ΗΘΟΣ σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο όμως, πράγμα ανέφιχτο.
      Για να υπάρχει ήθος χρειάζεται καλλιεργημένα άτομα σε πολύ υψηλό ποσοστό πράγμα απραγματοποίητο.
      Άρα πρακτικά χρειάζεσαι το Έθνος για να περιφρουρεί την Πατρίδα και το ήθος που σε ενδιαφέρει να απολαμβάνει η ύπαρξή σου. Σε όλα αυτά πάντα πιστεύω λόγω ανθρωπίνων αδυναμιών καλό είναι να συμμετέχει και η θρησκεία όταν όμως διαχειρίζεται τα του οίκου της με σκοπό την διά δευτέρας και πιο επικίνδυνης οδού καλλιέργεια του πνεύματος των μελλών της.
      Τα υπόλοιπα ποιος έκανε πότε και γιατί κάτι είναι άνευ ενδιαφέροντος.
      Ποιος γκρέμισε και κατέστρεψε με τόσο μίσος τόσες αρχαιότητες?
      Είχε πολιτισμό?
      Μάλλον περί βαρβάρων επρόκειτο, έτσι δεν είναι:
      Ποιοι ήταν αυτοί οι βάρβαροι χριστιανοί που γκρέμισαν αρχαιότητες και έφτιαξαν πάνω τους χριστιανικούς ναούς?
      Μα προφανώς οι λίγο πιο πρίν πολιτισμένοι αρχαίοι Έλληνες που έγιναν χριστιανοί!
      Καμιά αντίρρηση?
      Θεωρώ ότι δεν είναι λάθος να πιστεύει σε Θρησκεία κάποιος, αρκεί να γνωρίζει τη φιλοσοφία της και να μην είναι απλά τυφλός οπαδός. Δεν μπορεί ο Χριστός να δίδαξε την απελευθέρωση των δούλων και το πρώτο πράγμα που ακούω στον εκκλησιασμό είναι σε προσκυνούμε οι ΔΟΥΛΟΙ σου!! (Απλά ένα χοντροειδές παράδειγμα ανέφερα).
      Ποτέ ο Χριστός δε αποκάλεσε τους μαθητές του, ή το ακροατήριό του ¨γειά σας δούλοι μου¨ !
      Φοβερά τα λάθη της Ελληνικής Εκκλησίας!
      Δεν άναφέρομαι βέβαια για το τέλμα της πρό Χριστού εποχής.
      Έφτασαν στο σημείο για απλά πράγματα να παίρνουν τη έγκριση του Μαντείου των Δελφών και το Μαντείο έγινε πάμπλουτο από τις μίζες που έπαιρνε για να δίνει «κατάλληλους» κατά περίπτωση χρησμούς!!
      Χα χα χα χα.
      Κυριότατον πάντων το ΗΘΟΣ λοιπόν. 

 σεδιαλογός με τον Ναό στο εκκλησάκι Αγιου Γεωργίου

ΕΝΩ  ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΝΕΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ!!!

2 σχόλια:

  1. Φίλε “Gerasimos” αν και το ανάλυσες πολύ το θέμα το συμπέρασμά σου σωστό. «Έθος και Ήθος είναι τα Ιερά και τα Όσιά σου, είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ σου, είναι η ΥΠΑΡΞΗ σου.».
    Αν τώρα και αυτό το φιλοσοφήσεις φτάνει μόνο το ΗΘΟΣ σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο όμως, πράγμα ανέφιχτο.
    Για να υπάρχει ήθος χρειάζεται καλλιεργημένα άτομα σε πολύ υψηλό ποσοστό πράγμα απραγματοποίητο.
    Άρα πρακτικά χρειάζεσαι το Έθνος για να περιφρουρεί την Πατρίδα και το ήθος που σε ενδιαφέρει να απολαμβάνει η ύπαρξή σου. Σε όλα αυτά πάντα πιστεύω λόγω ανθρωπίνων αδυναμιών καλό είναι να συμμετέχει και η θρησκεία όταν όμως διαχειρίζεται τα του οίκου της με σκοπό την διά δευτέρας και πιο επικίνδυνης οδού καλλιέργεια του πνεύματος των μελλών της.
    Τα υπόλοιπα ποιος έκανε πότε και γιατί κάτι είναι άνευ ενδιαφέροντος.
    Ποιος γκρέμισε και κατέστρεψε με τόσο μίσος τόσες αρχαιότητες?
    Είχε πολιτισμό?
    Μάλλον περί βαρβάρων επρόκειτο, έτσι δεν είναι:
    Ποιοι ήταν αυτοί οι βάρβαροι χριστιανοί που γκρέμισαν αρχαιότητες και έφτιαξαν πάνω τους χριστιανικούς ναούς?
    Μα προφανώς οι λίγο πιο πρίν πολιτισμένοι αρχαίοι Έλληνες που έγιναν χριστιανοί!
    Καμιά αντίρρηση?
    Θεωρώ ότι δεν είναι λάθος να πιστεύει σε Θρησκεία κάποιος, αρκεί να γνωρίζει τη φιλοσοφία της και να μην είναι απλά τυφλός οπαδός. Δεν μπορεί ο Χριστός να δίδαξε την απελευθέρωση των δούλων και το πρώτο πράγμα που ακούω στον εκκλησιασμό είναι σε προσκυνούμε οι ΔΟΥΛΟΙ σου!! (Απλά ένα χοντροειδές παράδειγμα ανέφερα).
    Ποτέ ο Χριστός δε αποκάλεσε τους μαθητές του, ή το ακροατήριό του ¨γειά σας δούλοι μου¨ !
    Φοβερά τα λάθη της Ελληνικής Εκκλησίας!
    Δεν άναφέρομαι βέβαια για το τέλμα της πρό Χριστού εποχής.
    Έφτασαν στο σημείο για απλά πράγματα να παίρνουν τη έγκριση του Μαντείου των Δελφών και το Μαντείο έγινε πάμπλουτο από τις μίζες που έπαιρνε για να δίνει «κατάλληλους» κατά περίπτωση χρησμούς!!
    Χα χα χα χα.
    Κυριότατον πάντων το ΗΘΟΣ λοιπόν.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή