Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΡΙς ,για την Διεθνή Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των Γυναικών

1 σχόλιο:στο  http://porosnews.blogspot.gr/2014/11/blog-post_706.html#comments

  1. …«γιατί είναι δύσκολο και απαιτεί γενναιότητα να γίνουν τα «Πρέπει» της ζωής μας «Μπορώ».
    Άβυσοοοοοοοος ………
    Για βρες μου αγαπητέ ποια είναι αυτά τα «Πρέπει» της ζωής όσων αφορούν τις σχέσεις των δύο φίλων και εγώ τα κάνω «μπορώ» από αύριο μπονόρα – μπονόρα!
    Άμα υπάρξει πλήρης ισότητα θα υπερτερήσουν σε δυο λεπτά οι γυναίκες και θα έχουμε γιορτές κατά της βίας εναντίον των αντρώνε έπειτα. Χα χα χα.
    Και όχι από περισσότερη εξυπνάδα τους, αλλά λόγω άλλων «προσόντων», η επέμβαση της φύσης γαρ.
    Ο πολιτισμός επί του προκειμένου λοιπόν έχει εναντιωθεί στη φύση και εκεί οι άντρες έχουν δείξει αρκετή υπομονή και γενναιότητα.
    Έ δε θα γίνουμε και μαμούχαλα στο τέλος. Χα χα χα.


    Και να το πιάσουμε και λίγο στο σοβαρό.
    Αυτό το «εργαζόμενες και νοικοκυρές για μια καλύτερη ποιότητα ζωής», είναι για καλόπιασμα, ή το πιστεύετε?
    Για μεγαλώστε οικογένεια έτσι και τα ματαλέμε για τη ποιότητα της ζωής και την ποιότητα των απογόνων σε ποσοστά επί τοις %.
    Πάντως αν γινόμουνα και εγώ πολιτικό πρόσωπο τα ίδια θα έλεγα, αλλά άσχετα αν εσείς μπορεί να τα πιστεύετε, εγώ θα είχα το λιγότερο πολλούς ενδοιασμούς και γκρίζες ζώνες. Χα χα χα.
    Α και κάτι ακόμα, μισογύνης δεν νομίζω να είμαι κάθε άλλο, απλά μου αρέσουν οι ισορροπίες και το ρητό περί πυράς, θαλάσσης και γυναικός που έλεε ο νόνος μου.
    Θηλυκά και τα τρία τα ρημάδια! Τυχαίο ???

    Χουα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου