Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Ο ΑΡΙς ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ!!


Μη με τσιγκλάς ορέ πατριώτη γιατί από ότι ξέρεις θεός του πολέμου είμαι και έχω και μπόμπες έτοιμες! Λοιπόνε για να το διευκρινίσουμε, όσο αφορά την Ομηρική Ιθάκη δεν έχω πατρίδα, να βρεθεί θέλω και από περιέργεια μα και για το καλό και των δύο νησιώνε. Θέλει να βρεθεί στο Πόρο κανένα πρόβλημα. Θέλει να ταυτοποιηθεί η ήδη υπάρχουσα κανένα πρόβλημα. Θέλει να αποδειχθεί η Έρισσος κανένα πρόβλημα. Οι άλλοι μπορούν να έχουν ό,τι πρόβλημα θέλουνε, το ρεζουμέ είναι ότι και τα τρία μέρη θα κερδίσουν. Ας μην είμαστε στενόμυαλοι, εκτός αν δε θέλουμε να διαφημιστούμε ποτέ. Μεγάλο πρόλογο έκαμα ορέ!! Στο θέμα λοιπόν, περί Ερίσσου έχω πεί ότι σύμφωνα με τα δεδομένα της Οδύσσειας πιστεύω ότι συνδυάζει περισσότερα τοπογραφικά στοιχεία από τους Πρώννους (με τις δικιές μου σκέψεις και γνώσεις πάντα και δεν είμαι ειδικός, απλές συγκρίσεις κάνω). Γενικώς η Βόρεια πλευρά των νησιών έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα πιστεύω. Τώρα για το πώς βγαίνει το όνομα Έρισσος πιο πιστευτός είναι ο φίλος ο Ασσιώτης που σε ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ "ΑΙΓΙΛΙΨ"

Από το βιβλίο του κ. Καμπάνη λοιπόνε. …Τού 'στειλε δ' απαλό αγέρι πρίμο και ζεστό'... άνοιξε πανιά 'φχαριστημένος θε'ι'κά από το πρίμο ο Δυσσέας.... Πως τώρα το « απήμονά τε λιαρόν τε» μεταφράστηκε σε απαλό και ζεστό αέρα από τον κύριο Καμπάνη δε γνωρίζω. Γιατί ο ζεστός αέρας (που δεν αναφέρεται στο αρχαίο κείμενο) προσδιορίζει διεύθυνση και άρα τόπο. Εκειό που ξέρω είναι ότι ο κ. Καμπάνης με εξέχεσε με το συμπάθιο τη προηγούμενη φορά. Μια από τα ίδια θα έχω πάλε?? Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ "ΑΙΓΙΛΙΨ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου