Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Η νεα προεκλογικη ριμα του Αρμόδωρου
ΑΦΕΝΤΗΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΟΣ
Δούλος : Καλή σου μέρα Άρχοντα κι ο Άγιος μαζί σου.
Αφέντης : Που τηνε βλέπεις την καλή, διαολέπαρτη φυλή σου;
Δ : Τι έγινε Αφέντη μου και είσαι όλο γκρίνια ;
Α : Δεν βλέπεις πάνε όλα στραβά, έχω μεγάλη γκίνια
Από τη μία ο σεισμός μα κι η κακοκαιρία όλοι
οι κακόβουλοι θαρρούν πως βρήκαν ευκαιρία,
εμένα να κατηγορούν να μην αναγνωρίζουν
θυσίες μου και προσφορά άθλια να ευτελίζουν.
Εγώ που εγκατέλειψα πλούτη κι επιχειρήσεις
και ήλθα στην Κεφαλονιά να φέρω επενδύσεις!!!

Δ: Έτσι είναι οι άνθρωποι μεγάλε μου Αφέντα
ουδείς πιότερο αχάριστος από ευεργετηθέντα.
Α: Για σκέψου συμπεριφορά να πας εις το Ληξούρι
και να σε λούσει μ’ άλευρα κείνο το γιδοξούρι!
Δ: Ναι Άρχοντά μου έχουνε τόσο μεγάλη αναίδεια
που έκραξαν και γιουχάισαν τον υπουργό το Δένδια !
Α: Μα και οι άλλοι οι «φίλοι» μου για να με «ευχαριστήσουν»
στριγγάκι μου προσέφεραν να με εξευτελίσουν .
Δ: Όπως αντιλαμβάνεσαι το πλοίο μας βουλιάζει
κι οι ποντικοί σαλτάρουνε η κάλπη πλησιάζει.
Ξέρεις κάποιοι είναι λάτρεις στο άλμα εις τριπλούν
κι απ’ το δικό μας συνδυασμό σ’ άλλο μεταπηδούν.
Α: Όπως τα περιγράφεις δεν έχει περιθώρια
κι οι πρώην συνεργάτες κινούνται υποδόρια.
Λες δεν υπάρχει τρόπος για να τους μεταπείσουμε;
Υπόσχομαι όσα - όσα σε μας για να γυρίσουνε.
Δ: Αφέντη αν κατάλαβες από παντού μας κράζουνε
δεν εκτιμούν το έργο μας για τούτο και αλλάζουνε.
Α: Μα η κυρία που κρατεί γνωστή ιστοσελίδα
και έγραψε πως μ’ έκραξε ολόκληρη η κερκίδα…
Ή για τη χρέωση υπουργών και για τα τιμολόγια
τι άραγε υπαινίσσονται πως είμαστε λαμόγια…;
Κάτσε κι αν εκλεγώ ξανά Άρχων Κεφαλληνίας
ευθύς θα φτιάξω φυλακές υψίστης ασφαλείας.
Κι όποιος μας βγάζει τ’ άπλυτα και κάνει κριτική,
θα τονε μπουζουριάζουμε θα μπαίνει φυλακή.
Δ: Άκουσε Αφέντη οι διάβολοι έξω τι τραγουδούνε
καντάδα βγάλανε για μας κι ελεεινολογούνε…
(Στο ρυθμό του γιαλο-γιαλο…)
Από τη μία ο σεισμός
κι τοπική ηγεσία
Κάναν το πιο όμορφο νησί
να μοιάζει με Ασία.
Refrain: Γιαλό γιαλό πηγαίνουμε
άχρηστους ξαποστέλνουμε.
Γιαλό να πας βαθειά να μπεις
Κεφαλονιά μην ξαναρθείς.
Βουνά, δάση, παράλια
πάνε σ’ επιχειρήσεις
Όλα τα ξεπουλήσανε ,
πότε θ’ αγανακτήσεις;
Refrain
Πάρτε τον θεατράνθρωποι
να φύγει από την πόλη
Πριν γίνουμε απάνθρωποι
οι Κεφαλλήνες όλοι
Refrain

Μα όπως λέει ο λαός
την ψήφο μου και τ’ άλλο
Πρέπει να σκέφτομαι πολύ
που πρέπει να τα βάλω.
Refrain
ΑΦΕΝΤΗΣ: ( μονολογεί)
Διαολέμπα μες στη φάρα τους αυτό ειν’ το ευχαριστώ
όλοι να μη με θέλουνε ούτε ζωγραφιστό !!!
D.ARMODOROS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου