Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Πες μου θεέ μου τι θα γίνει μας την πέσαν οι εξωγήινοι!!!!

Εξωγήινοι


Βλέπω στις τηλεοράσεις ανθρωπόμορφα τα όντα

να αρθρώνουνε προτάσεις λες και έχουν τα προσόντα

Τους ακούω που μιλάνε προσπαθώ να καταλάβω

μα μιλάνε σ' άλλη γλώσσα κι όλο τρέχω να προλάβω

Σαν κουνούπια μ' ενοχλούνε που βουήζουνε στ' αυτιά μου

θέλουν αίμα να τραφούνε τρέφουν φόβο στην καρδιά μου

Κι όταν περπατώ στο δρόμο τους κοιτάζω τρομαγμένος

κι άμα με χτυπούν στον ώμο τους κοιτάζω απορρημένος

Πες μου θεέ μου τι θα γίνει

μας την πέσαν οι εξωγήινοι

γιατί αν αυτοί είναι οι γήινοι

αχ δεν ξέρω τι θα γίνει ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου