Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΤΟΥ ΡΘΕ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΦΟΝTΥΛΙ,,ΤΟΥ ΑΡΙς,, ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΝΕΛΟΠΙΤΣΑ ΤΟΥ EΡΓΟΥ ΤΟΥ

  1. Χα χα χα, φίλε Αβραάμ έχω ορέ ο κακοθάνατος, έχω και από το ένα, έχω και από το άλλο και τώρα τελευταία μου έχει ανεβεί και η λίμπιντο κατά διαόλου.
    Το επήρε και απάνου τση και η Αφρόδω! Μετράω ακόμα σου λέει είμαι γκομενάρα!
    Μια απορία μου εκφράζει στο τέλος η ψημένη, με ρωτάει γιατί τη μία τη λέω Λαγκάρντ και την άλλη Μέρκελ, δεν ασχολείται με την επικαιρότητα βλέπεις το παρτσαλό.
    Και μου λέει πως τση λέω βαρβαρικές λέξεις και εκείνη ξέρει μονάχα Ελληνικά, και σάματι έγινα και εγώ βάρβαρος και έχασα τη τρυφερότητά μου!
    Τι τση λες και αυτηνής τώρα? Δε λέει μη μου ξεφύγει καμιά ώρα και τη βουτήξω από τα λαιμά και δει τον ουρανό σφοντύλι?
    Το σκέφτομαι και με πιάνει τρεματούρα γιατί μετά δε θα με φτάσουνε ούτε όλα τα δώρα τω Φαιάκωνε για να ξελασπώσω.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
  2. για να μην σε ξοδεψει,,πολύ ,,παρτης μονο κανά σφοντυλι ακόμη για κιο που υφαινει τόσσα χρόνια,, γιατι τα δικά της ,,της τα βρήκανε φέτος μου φαινεται,,και έχει ελειψεις χαχαχαχα

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • Λέμε μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι
  • "Αλλά καλύτερα να πας στην κάμαρή σου, με τα δικά σου έργα απασχολήσου, τον αργαλειό, τη ρόκα. Δίνε στις παρακόρες εντολές, για να δουλεύουν με φροντίδα"(Οδύσσεια, α 397-399)
    Αυτά ήταν τα αυστηρά λόγια του Τηλέμαχου στη μητέρα του. Πώς ήταν όμως ο αργαλειός της Πηνελόπης; Σε ένα αρχαίο αγγείο υπάρχει η εικόνα ενός αργαλειού με τις γυναίκες να τον χειρίζονται:
    __8_1_~1.JPG
    Ένας μεταγενέστερος ζωγράφος προσπάθησε να απεικονίσει τον αργαλειό αυτόν λίγο καλύτερα.
    Grecian-Vertical-Loom.png

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου