Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΥ FACEBOOK!


δείτε και μια δική μου ανάρτηση,,στις πανέμορφες δημιουργίες  του ιδιοκτήτη της σελίδας ,και καλού φίλου Νεκτάριου
25 Μαι 2013
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ -ΕΠΙΛΕΓΩ - ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ. ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗ,, ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ...



Καλησπέρα Σας!!!
Νιώθω πως σας έχω κουράσει με τον θυμό μου κάθε φορά που διαπιστώνω πως μου κλέβουν τις εικόνες που δημιουργώ,
μα με πνίγει το δίκιο!!
Οταν είναι να ανοιχτεί μια σελιδα το Face Book δεν επιτρεπει να ανοιχτεί με τον ίδιο τίτλο!!!~ τόνους ,γράμματα,όλα~
Αυτή η σελίδα,δε ξέρω πως τα κατάφερε, δε ξέρω τι μέσα έχει,
μα είναι πανομοιοτυπη σε όλα της με την δική μου!!!
Είναι κλώνος της!!!


Πως το επέτρεψε αυτό το Face Book?
Nιώθω απογοητευμένος ,γιατι εγώ δημιουργώ,ΔΕΝ ΚΛΕΒΩ καμμιανής σελίδας εικόνα.
Μα αυτο που έχει γίνει,είναι από τα άγραφα.Συμβαίνει για πρώτη φορά.Ανεβάζει διαρκώς τις εικονες μου ,κλεβοντας τα πάντα,
της σελίδας μου και έχοντας ψευδώς δηλώσει πως ειναι δημιουργημένη από το 2006!!!
ΨΕΜΜΑΤΑ ΟΛΑ!!
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΊ ΣΤΙΣ 12 ΜΑΪΟΥ ΤΟΥ 2013!!
Πως αλλιως θα μπορούσε,να βάζει εικονες νωρίτερα, αφου η δική μου την οποια και κλέβει , ξεκινησε στις 04/01 2013!!!
Γιατί σας τα λέω όλα αυτά?
Κουραστηκα από την αδικία του Face Book που γίνεται εις βάρος μου.
Θα κρατησω ανοικτη την σελιδα,μα δε θα βάλω καμμια καινουργια εικονα έως ότου λυθεί το θέμα αυτό.
Οσοι θέλετε αναφέρετε την άλλη σελίδα,
μα προσέξτε μην της κάνετε like, γιατί δίνεται bonous σε μια ψεύτικη σελίδα σε ένα κλωνο..
και είναι κρίμα!!!
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου ,για την εκτίμηση και την υποστήριξη σας!!
Με εκτίμηση Νεκτάριος - ΝΑΚΟΣ


1 σχόλιο:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ Κ.ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ BLOCK ΤΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή