Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ




1 σχόλιο: ΣΤΟ  ΕΕΕΕΕΕ-ΟΟΟΠΠΠ!,,ΑΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΒΟΥΛΙΑΞΑΜΕ ΤΟΝ ΞΩ...

  1. Όχι φίλε Αβραάμ τι μου έκαμες ορέ και δε σε πήρα πρέφα, ήθελε και καπέτα ο μαλλιάς έ?
    Έκαμα μια απουσία και την έχασα τη φάση!
    Άμα γίνει και ανταμώσουμε θα σε κουρέψω με το ζόρι. Χα χα χα χα χα.
    Είπα να ανοίξω κουρείο αλλά έχω μείνει αναξεταστέος στο δίπλωμα, δε τα καταφέρνω καλά τσι φαβορίτες, χα χα χα.

    Λοιπόν άκου τι μου θύμισες.
    Στο χωριό δεν είχε κουρέα και με κούρευε η καημένη η μάνα μου. Όταν θα ήμουνα 4-5 χρονών πέρασε ένας κουρέας την έστησε σε ένα καφενείο και κούρευε.
    Με πήε λοιπόν και μένα η μάνα μου να με σουλουπώσει ο κουρέας γιατί ως φαίνεται το μαλλί μου όλο ψαλιδιές θα ήτανε!
    Με στελιάζουνε σε μια καρέκλα ψηλή θυμάμαι, τώρα με πρόσθετη ταύλα ήτανε δε ξέρω αλλά τα έβλεπα από τ΄αψήλου που λένε.
    Να ο καθρέφτης ο μεγάλος, να εκείνα τα συμπράγκαλα τα ασημένια με τσι κολόνιες, οι μηχανές, τα ξουράφια, μου κοτσάρουνε και τη πετσέτα στο λαιμό και άρχισα να νοιώθω σα μελλοθάνατος!
    Με το που γυρνάει ο κουρέας κάτι να κάμει πετάω τη πετσέτα και πετιέμαι όξου σα να μου βάλανε νέφτι στο πισινό και φούλ για τα χωράφια.
    Από τότε δε με ματαείδε κουρέας μέχρι να πάω7- 8 χρονών, αλλά και εκεί άλλη γκαντεμιά, βγαίνω έξω από το κουρείο κάπου σκοντάφτω και ξύνω το αυτί μου πάνω στο πεζοδρόμιο, όπου άρχισε να βγάνει αίμα.
    Τα βλέπεις τση λέω τση μάνας μου το ψαλίδισε το αυτί ο κερατάς.
    Πάλι αποχή από τα κουρεία, χα χα χα.
    Τελικά σίγουρα πήα 9 χρονώνε και πήαινα μονάχος πλέον για κούρεμα τι άντρες ήμασταν τέλος πάντων, είχα μεγαλώσει!

    Χουά χα χα χα χα χα.

    Αγαπημενοι μου φιλοι, μολις γυρισα στο σπιτι απο το Πανεπιστημιο. Παιρνω τον απογεματινο καφε. Και η δευτερη διαλεξη σημερα πηγε πολυ καλα! Αποκτησαμε πολλους νεους φιλους και δυνητικους συνεργατες στο δυσκολο, αλλα ωραιο εργο μας. Προσπαθησα να δωσω ολα οσα μπορουσα, το αποτελεσμα μας δικαιωσε. Φιλοι συμπατριωτες Κεφαλονιτες, σας ανοιγω μια πλατια αγκαλια

2 σχόλια:

  1. Να γράψω και κάτι για τον κ. Βασιλάκη αφού του εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια και καλή συνέχεια στο έργο του.
    Λίγο τον έχω γνωρίσει από κοντά και έχω ματαεκφράσει τις απόψεις μου, απλός, ειλικρινής και πραγματικός εργάτης της επιστήμης του.
    Σαν Κρητικός τώρα:
    Οι Κρητικοί γιατί τυχαία τους έχω γνωρίσει αρκετά και στη Κρήτη μα και εκτός είναι, ή πολύ καλοί, ή πολύ μαλάκες (με το συμπάθιο αλλά δε έχω άλλη λέξη πιο κατάλληλη και αντιπροσωπευτική). Το ίδιο σε μικρότερο βαθμό κάπως είμαστε και εμείς εδώ.
    Ευτυχώς που πέσαμε στη πρώτη περίπτωση για το καλό του τόπου μα και της ιστορίας.

    Και πάλι συγχαρητήρια και πιστεύω να μην αφήσουμε τέτοιες ευκαιρίες ανεκμετάλλευτες, γιατί εμείς το έχουμε χούι στο τέλος πάντα να χύνουμε τη καρδάρα με το γάλα.
    Προσοχή λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΧΩ ΤΥΦΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ,,ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ,,ΑΠΟ ΤΑ
    ΗΔΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή