Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Ο Φώτης Βλάχος στο Zagori mountain running



Ο αγώνας έχει την ονομασία Zagori mountain running Και πραγματοποιείται στα Ζαγοροχώρια .
Επίκεντρο των διαδρομών και φέτος η μοναδική στον κόσμο Χαράδρα του Βίκου και η Τύμφη. Ο αγώνας πραγματοποιούνται αποκλειστικά σε μονοπάτια, διασχίζει πέτρινα γεφύρια, τις πηγές του Βοϊδομάτη, την Δρακόλιμνη της Τύμφης, το μπαλκόνι του Βίκου (Μπελόη) την εκπληκτική Σκάλα του Βραδέτου. Πρόκειται για μια μαγευτική εναλλαγή φυσικού κάλλους και ζαγορίσιας αρχιτεκτονικής. Η περσινή διαδρομή του μαραθώνιου αγώνα τρεξίματος των 43 χλμ. αυξάνεται στα 50+ χλμ., καθώς οι αθλητές θα επισκεφτούν φέτος και τη μοναδικής ομορφιάς λίμνη, τη Δρακόλιμνη.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ  http://www.kefalonizw.com

1 σχόλιο:

  1. Ωραία αυτά ορέ Φώτη, δε ξέρω αλήθεια άμα εφτιάξανε εκείνο το μονοπάτι εκεί στο Μονοδέντρι από το μοναστήρι και πέρα που κιντύνεψα να μελιδιαστώ μια φορά με χιόνια, ούτε αν έχει ακόμα πέστροφες σε εκείνη τη γέφυρα που ψάρευε η αυτού μεγαλειότης Φρειντερίκη.
    Έλα όμως που εμένα μου αρέσει να τα βλέπω όλα αυτά με την ησυχία μου χωρίς να με κυνηγάνε σκύλοι και να τρέχω?
    Είμαι και λίγο σοβινιστής μου αρέσουν τα πάτρια εδάφη εκεί που έπαιζα μικρός με μια σφεντόνα και έστηνα τενέλια.
    Έχω μάλλον αριστοκρατικά γονίδια φαίνεται!

    Ξέρεις να στήνεις τενέλια ορέ? Μάλλον όχι, γι΄αυτό σου αρέσει το τρέξιμο. Εμένα άμα με κυνηγάανε σκύλοι εγύρναα ξαφνικά και τσού κυνήγαα εγώ. Χέζουνται απάνου τσου!
    Κάνετο και εσύ να γλυτώσεις το τρέξιμο!

    Χουά χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή