Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΑΡΗ


Α ρε Poros έχασες την ευκαιρία να ματαναρτήσεις εκείνο το ωραίο «όσα φέρνει ένας κ@λος δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος»! Και καλά η Παπαχρήστου αποπέμφθηκε για ιδέες αντίθετες προς το αθλητικό ιδεώδες! Χα χα χα χα χα χα. Ποιο αθλητικό ιδεώδες? Αυτό που την υποχρέωναν να χαπακώνεται από παιδάκι για να κάνει πρωταθλητισμό? Το ιδεώδες να κατεβάσεις τα καλύτερα «ματζούνια» για να πάρεις μετάλλιο? Πρώτος δεν βγαίνει πλέον ο αθλητής, αλλά ο ματζουνοδιατροφολόγος. Χα χα χα χα. Παίζουν την υγεία τους κορώνα- γράμματα οι υπεραθλητές για να πάρουν τα κέρδη της πρωτιάς, με πρώτους συνένοχους αυτούς που έκοψαν την Παπαχρήστου, για αξίες που οι ίδιοι κάνουν ότι υποστηρίζουν, μόνο που αυτές δεν τους αγγίζουν. Και σου πετάνε και ένα «για την ΕΛΛΑΔΑ ρε γαμώ το» και να οι συγκινήσεις και τα ζουμιά. Ξυπνάτε ρέεεε μας δουλεύουνε, για ποιο Ολυμπιακό πνεύμα και ιδεώδες μιλάμε???? Όλα χρήμα έγιναν. σε ΜΙΧΑΛΗ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΟΥ
την 26/7/2012
Ωραία αυτά ορέ Φώτη, δε ξέρω αλήθεια άμα εφτιάξανε εκείνο το μονοπάτι εκεί στο Μονοδέντρι από το μοναστήρι και πέρα που κιντύνεψα να μελιδιαστώ μια φορά με χιόνια, ούτε αν έχει ακόμα πέστροφες σε εκείνη τη γέφυρα που ψάρευε η αυτού μεγαλειότης Φρειντερίκη. Έλα όμως που εμένα μου αρέσει να τα βλέπω όλα αυτά με την ησυχία μου χωρίς να με κυνηγάνε σκύλοι και να τρέχω? Είμαι και λίγο σοβινιστής μου αρέσουν τα πάτρια εδάφη εκεί που έπαιζα μικρός με μια σφεντόνα και έστηνα τενέλια. Έχω μάλλον αριστοκρατικά γονίδια φαίνεται! Ξέρεις να στήνεις τενέλια ορέ? Μάλλον όχι, γι΄αυτό σου αρέσει το τρέξιμο. Εμένα άμα με κυνηγάανε σκύλοι εγύρναα ξαφνικά και τσού κυνήγαα εγώ. Χέζουνται απάνου τσου! Κάνετο και εσύ να γλυτώσεις το τρέξιμο! Χουά χα χα χα χα χα σε Ο Φώτης Βλάχος στο Zagori mountain running

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου