Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΚΑΙ  Η  ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ  ΦΕΙΣ Ε Δ Ω
Είμαι γονατιστός και περιμένω. Περιμένω την στιγμή μου για να σηκωθώ και πάλι όρθιος. ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΡΑΩ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ. Το ξέρω. το νοιώθω. Βλέπω τους γύρω μου να αλλάζουν, βλέπω κι άλλους να περιμένουν κι εκείνοι όπως κι εγώ. Και η φλόγα μου δυναμώνει γιατί δεν είμαι μόνος, είμαστε πολλοί ειμαστε γινομαστε περισσοτεροι κι είμαστε έτοιμοι να κάνουμε την ανατροπή, για να γίνουμε και πάλι ανεξάρτητοι και πάλι ελεύθεροι .
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ

Και σε περιμένω τώρα εγώ στην γωνία. Για να βάλω φωτιά σε όλα. Για να γεννηθώ ξανά μέσα από τις στάχτες μου. Και δεν μπορείς με τίποτε να με πείσεις ότι δεν θα τα καταφέρω και πάλι. Όση προπαγάνδα κι αν κάνεις, που την κάνεις, δεν θα καταφέρεις να με κάνεις να ξεχάσω ποιος είμαι, τι κουβαλάω, τι υπάρχει μέσα μου.

Είμαστε Πολλοί
Είμαστε Ανεξάρτητοι
Είμαστε Έλληνες
και ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου