Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ.

(Ευχαριστώ γιατί ήθελα και οι δική μου καθηγητές να ακούσουν πώς αισθανόμουν τότε σαν μαθητής, πριν 10 χρόνια για την ακρίβεια…)


Απευθυνόμενος στα site της Κεφαλονιάς, στους αντίθετους σε μένα με όσα γράφω κατά καιρούς, σε όλους λοιπόν τους αναγνώστες μου, ας προσγειωθούμε σε τούτο το τόπο! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ δημοσιογράφος, ούτε κοινό θέλω να έχω, ούτε θέλω να αποδείξω ότι είμαι πιο έξυπνος από κανέναν και φυσικά δεν ανακάλυψα εγώ την Αμερική! Σωστά; Εφόσον θέλουμε να ζούμε σε μία ελεύθερη κοινωνία που ο καθένας έχει την ευκαιρία να διατυπώνει τις απόψεις του σαν ενεργός πολίτης στη χώρα του, έτσι και ο ομιλών, προσπαθεί να βοηθήσει, ταπεινά, ΧΩΡΙΣ γνώσεις!

Δεν ξέρω αν φταίω μόνο εγώ για τις λίγες γνώσεις μου ή και οι καθηγητές μου, που λειτουργούν το σύστημα που λέγετε παιδεία στην Ελλάδα και δεν βοήθησαν στο να αναδειχτούν τα ταλέντα μου, οι δεξιότητες μου και τελικά να πάρω τις γνώσεις που μου αναλογούσαν…

Μήπως τα παιδιά σε κάθε σχολείο, θέλουν να πάρουν γνώσεις και τα κατηγορούμε ότι δεν παίρνουν; Ας δούμε λίγο τι τους δίνουμε να πάρουν! Σε έναν αλλεργικό στα κουκιά, δεν του δίνουμε κουκιά, θα αντιδράσει ο οργανισμός του! Τι θέλει να πει ο ποιητής; Βοηθήστε τα παιδιά όχι να καταλάβουν αυτό που εσείς ξέρετε αλλά να καταλάβουν ότι τα καταλαβαίνετε και τότε θα μάθετε πολλά και εσείς και αυτά πολύ περισσότερα…

Πιστέψτε με αγαπητοί εκπαιδευτικοί! Σας μιλάω όχι σαν κάτι ανώτερο από εσάς, δεν είμαι, δυστυχώς, σας μιλάω με τη πίκρα του Τόλη, που με φώναζαν οι συμμαθητές μου στη Πάστρα (που πραγματικά τα χρόνια αυτά πολύ αγαπώ) του παιδιού που είχε φόβο να πει αυτά που αισθάνεται, που είχε φόβο να υποδείξει στους μεγαλύτερους του, πώς ονειρεύεται να είναι το σχολείο του!

Πιαστείτε λοιπόν από τα όνειρα των παιδιών σας και μην τα πιέζετε να δεχτούν κάτι που τελικά, κάνει κακό στα παιδιά… Δεν φταίει ο γιατρός θα μου πείτε για το φάρμακο και το σύστημα υγείας! Εν μέρει έχετε δίκιο αλλά είναι και αυτό που λέμε όλοι: Η εγχείρηση πέτυχε ο ασθενής απεβίωσε … γιατρέ μου έχεις και εσύ την ευθύνη σου.

Δεν καταδικάζω ούτε είχα την πρόθεση να παροτρύνω να καταδικάσει κανένας προσωπικά κανέναν, δεν θέλω να θίξω τους καθηγητές του μεροκάματου και της καθημερινής δουλειάς σε αντίξοες συνθήκες σε ένα σαθρό οικοδόμημα που είναι κτισμένη η παιδεία μας στην Ελλάδα, ούτε γνώσεις πολύ σωστά έχω, έχω όμως το δικαίωμα της ύπαρξης μου, να φέρω γνώμη και να υπογραμμίζω το γενικό χάλι του κράτους. Κάθε (επισημαίνω, κάθε) συμπεριφορά που περιορίζει τον διάλογο και αφήνει τους νέους σε απόσταση από μια υγιή κοινωνία, που θέλουμε και ελπίζουμε ότι θέλουν όλοι! Αυτό είπα και ναι, αν μιλώ παράλογα φέρω την ευθύνη και δέχομαι από τον καθένα υπόδειξη και διορθώσεις.

Εύχομαι να κάνω λάθη στη ζωή μου, αλλά αυτά τα λάθη να μην επιτρέπω να μου κόβουν τα φτερά που χρειάζομαι για να πετώ ελεύθερος προς τα όνειρα μου! Αυτό μου το έχουν μάθει οι γονείς μου, όχι το σχολείο, που θα έπρεπε!

Δεν τα έχω με τους εκπαιδευτικούς λοιπόν, που θα ήθελα να βοηθούν περισσότερο, με βήματα προσέγγισης προς τους μαθητές τους, αλλά με το σύνολο και το κεντρικό σχεδιασμό που τόσα χρόνια ακούμε για αλλαγές στη παιδεία και αλλαγές δεν βλέπουμε.

Η μόνη υποχρέωση που νιώθω ότι έχω, είναι να απευθυνθώ στα παιδιά κάθε ηλικίας και να τα συμβουλέψω να αποβάλουν τους φόβους τους, να αγωνίζονται με αδιάκοπη δουλειά και επιμονή με συμπαραστάτη την οικογένεια τους και ο κόπος τους θα ανταμειφθεί όχι με ένα πτυχίο στα χέρια που μπορεί να μην αντιπροσωπεύει αυτό που είναι, αλλά τα ιδανικά και τις αξίες, τα εφόδια που έχουμε χάσει στις μέρες μας.

Είμαι πολύ μικρός σε ηλικία αλλά και στο επίπεδο μόρφωσης για να δίνω μαθήματα αλλά ελπίζω κάποια στιγμή, σαν το σπίρτο που ανάβουμε και από ένα μικρό ασήμαντο ξυλάκι μπορεί να ανάψει μια φωτιά ανεξέλεγκτη, να βοηθήσω να ξεπεράσουμε τις αντιδικίες μεταξύ μας και ο καθένας είτε παιδί είτε μεγαλύτερος, μαζί, να ανατρέψουμε λογικές της αισχρής πολιτικής σκηνής, της πολιτείας μας, που μας προσφέρει τόσα χρόνια μια Ελλάδα χωρίς πραγματική παιδεία, χωρίς μέλλον, χωρίς βασική λειτουργία του κράτους, με αποτέλεσμα να μας έχουν χρεοκοπήσει.

Το πιο επικίνδυνο πείραμα από τους κυβερνόντες, είναι να μας πείσουν ότι δεν έχουμε ιστορία! Εδώ θα δείξουμε αν είμαστε άξιοι της ιστορία μας!

Εγώ θα συνεχίσω να γράφω, γιατί πιστεύω σε όλα τα παραπάνω, αν κάνω λάθος, συγνώμη που ο Θεός με έφερε στο κόσμο με αυτό το μυαλό, με αυτές τις ιδέες, με το να έχω το δικαίωμα να ονειρεύομαι το καλύτερο, σαν παιδί!

ΤΡΑΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Απόφοιτος Γυμνασίου – Λυκείου ΠΑΣΤΡΑΣ 3/7/2002


porosnews

Η απάντηση του Συλλόγου των Διδασκόντων Λυκείου Πάστρας είναι στον κάτωθι δικό μας σύνδεσμό.
...................................................................................................................................
Η διαμαρτυρία των μαθητών του Λυκείου ,που δημοσιεύτηκε σε αρκετά μπλοκ, είναι στον κάτωθι δικό μας σύνδεσμό. (προς ενημέρωση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου