Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

ωρα για ενα δυσκολο κουιζ!!


Με πιο τρόπο έγινε έτσι το αυτοκίνητο?

Μερικές αμεσες απάντησεις  στο φεις?


Γιωργος Γκιαφης ποιανου ατυχου ηταν το αμαξι?
Βασω Διαμαντατου Απο χαλαζι η πετακτηκαν χαλικια απο διερχομενο αυτοκινητο
Γιωργος Γκιαφης εγω θα ελεγα απο απατημενη συζηγο
Γιωργος Γκιαφης ετσι να δωσουμε πλοκη,,να γινει ωραια ιστορια
Βασω Διαμαντατου ναι λυσαξε η γκομενα και το δαγκωσε
Γιωργος Γκιαφης παντως το λογικοτερο ειναι να εγινε από πετρια
Γιωργος Γκιαφης (η μετεορητη) ολιγον τραβηγμενο σεναριο βεβαια
Lavrio Lavreotikis Φοβερό...
Και το λάστιχο;
Nikos Athanasiou Κόπηκε η αλυσίδα ;
Elpis Anninos Sto.parkarisma...
Γρηγορης Γεωργαντιρης Περιμενουμε την λυση του κουιζ!!
Christos Papachristou Πτώση από σκιέρ και καρφώθηκε εκεί ...
George Diamantatos ΑΡΚΟΥΔΑ....ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ !!!!!!!!
Sui Patazatou σιγα το πραγμα....εγω να δεις πως κανω το δικο μου...




KAI  H AΠΑΝΤΗΣΗ:


Dimitris Armodoros Όχι δεν το έκανα εγώ ,πεινασμένος σκύλος !!!!! Έφαγε μέχρι και τη λαμαρίνα , Ηθικός αυτουργός ο Δήμος που τα αφήνει αδέσποτα και ...νηστικά .Τη γάτα δεν ξέρω αν κατάφερε να την πιάσει κάτι τρίχες βρήκα μόνο ! Και η ζημιά ; 600 - 700 ευρώ Περαστικά μας...

3 σχόλια:

  1. Καλά λυσσασμένος ήτανε?
    Και που ξέρουμε ότι ήταν αδέσποτο?
    Μπορεί να το αμολάρισε το αφεντικό για μπούρι του.
    Πεινασμένο αδέσποτο δε δαγκώνει λαμαρίνες γιατί έχει μάθει τι τρώγεται.
    Και δεν έχει δυνάμεις να κυνηγάει γάτες.
    Με αυτά που βλέπω πάω να αγοράσω ριβόρβορο, γιατί δε θέλω να μείνω με ένα ποδάρι.
    Χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμα βρείτε το σκύλο τον αγοράζω όσο – όσο.
    Θα τόνε πάω δώρο στη πεθερά μου.
    Κα κα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΑΡΗς ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΨΑΧΝΕΙ ΕΝΑΝ,, ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ!!
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΜΕΙς ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ,,,
    ΤΟΥς ΕΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ , ΟΠΩς ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή