Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΠΕΙΛΕς ΑΠΟ ΕΡΙΣΣΟ,, ΚΑΙ ΤΟ ΑΤΟΥ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΑ!

Γειά σου φίλε μου “Poros”.

Επειδή προβλέπω χειμερινές Ομηρικές μάχες περί Ιθάκης ένθεν και ένθεν, σαν σωστός παίκτης και λίγο ομηριστής οφείλω να προειδοποιήσω άπαντες ότι από πλευράς Ερίσσου επισκευάστηκαν και προετοιμάστηκαν  τα Βενετσιάνικα πυροβόλα της. Σου στέλνω και φωτό για να γίνω πιστευτός. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

Και επειδή δεν πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες εψές δανείσαμε τρία κανόνια στον Ολυμπιακό και κοίτα τι έπαθε η Άρσεναλ !!!

Εγώ προειδοποίησα, και ουδέν αμάρτημα θα φέρω γιατί όπως είδες οι νίκες εκτός έδρας είναι το σπεσιαλιτέ μας !

Χα χα χα.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
TA OMHΡΙΚΑ  ,,  ΜΑς ΦΙΛΕ  ΣΠΥΡΟ,, ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΣΝΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ
http://porosvress.blogspot.gr/
ΚΑΙ  ΕΛΠΙΖΩ ,ΛΙΓΟ Ο ΕΝΑΣ ΛΙΓΟ Ο ΑΛΛΟς ΘΑ ΤΟΝ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΡΙΦΟ.
ΑΝ  ΕΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΟΙΑ ΦΩΤΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΝΑΟΥ,, ΣΤΕΙΛΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ

O  NAOΣ  TOY ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΣΤΗΝ ΣΚΑΛΑ! Ο  ναός  στην ελληνική  αρχαιότητα  ήταν η κατοικία του  θεού , το  κτήριο  που στέγαζε το λατρευ...

1 σχόλιο:

  1. Στα Ομηρικά είμαι μέσα μέχρι τελικής πτώσεως !! χα χα.
    Τώρα με τις θρησκείες προσωπικά τις σέβομαι όταν σέβονται και αυτές τους ανθρώπους.
    Είναι ένα πάρα πολύ λεπτό θέμα.
    Αυτό που είναι γεγονός είναι οι γνωστοί στίχοι «εγώ Χριστός και συ Αλλάχ όμως κ΄οι δυό μας αχ και βαχ».
    Εδώ όμως έχουμε ένα γνώρισμα, μας λένε Κεφαλλονίτες και άμα το αναλύσεις κατά μία άποψη μπορεί να προέρχεται από το θεό Διόνυσο.
    Με περνάς για θεόκουρλο έτσι? Πρίτς? που έλεε ο νόνος σου, ο δικός μου, και ολουνώνε εδωπέρα.
    Έτοιμη την έχω τη πανταχούσα.
    Καρτέρεε…
    Χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή