Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΛΠΙΔΑΣ - D.ARMODOROS

ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΛΠΙΔΑΣ
Με υψηλό  το φρόνημα,
βούληση, υπερηφάνεια,
ψήφισα ΟΧΙ με τα δυό
και πέταγα στα ουράνια.
 
Ψήφισα ΟΧΙ για το ΝΑΙ
Ευρώπης και θεσμών,
μα και στων προηγούμενων
τα  ΝΑΙ από… εθισμόν.
 
Ψήφισα ΟΧΙ επειδή
μέτρα άλλα δεν αντέχω
κι ας μου ‘λεγε η λογική
πως πρέπει  να προσέχω.
 
Διόλου δε μ’ ενόχλησαν
ούτ’ οι ουρές του Α Τι Μου
αρκεί που μια φορά κι εμέ
γινόταν το …κομμάτι μου.
 
Έτσι κι αλλιώς τη σύνταξη
σε μια βδομάδα είσπραξα,
το δόλιο το μηχάνημα
ούτε που ξανακοίταξα.
 
Ψήφισα ΟΧΙ μα έδωσα
άστοχη ερμηνεία
και τώρα μου εξήγησαν
το ΝΑΙ και το ΟΧΙ βρίσκεται
σε πλήρη αρμονία !
 
Τα μέτρα είναι λέει σκληρά
σ’ αυτή τη συμφωνία
κι ψήφος μεταφράζεται
σε νέα κοροϊδία.
 
Αμέριμνος τα μπάνια μου
έκανα στο Ιόνιο
και ξαφνικά μου πέταξαν
''Αριστερό'' μνημόνιο.
 
Εντέχνως μας τοποθετούν
φάκες, βρόχια, παγίδας
κι ως μεταπράτες μας πουλούν
εμπόριο ελπίδας.
 
Απ’ την πλατφόρμα ‘’αριστερά’’
έφυγε το φορτίο.
Μετατοπίστηκε Δεξιά,
για φούντο πάει το πλοίο.
 
Πότε με την εκδούλευση
τον τυχοδιωκτισμό τους,
πότε με τον εκφοβισμό
τον καιροσκοπισμό τους,
έτσι ενεργούσαν πάντοτε
είν’ ο ρεφορμισμός τους.
                                   D.ARMODOROS

1 σχόλιο:

  1. θάλασσα όταν μάχεσαι,
    σ΄ άγρια καταιγίδα,
    ποτέ μη ξεθαρρεύεσαι,
    κράτα και μια σανίδα.

    Όσ΄ ο πνιγμένος στέκεται,
    κεφάλι δε λυγίσει,
    αέρας πάντα βρίσκεται,
    πλεμόνι να γιομίσει.

    Αγάντα ορέεε

    Χουά χα χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή