Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

ουτε ο καυσωνας,, μας επηρεάζει τσου Ομηριστες


  1. Πολυ ωραια ερωτηματα..αν εδινες και μια απαντηση (αποψη) που σιγουρα εχεις (δηλ απλα ενα συλλογισμο) σε αυτα θα μας βοηθουσες περισσοτερο εφοσον το κατεχεις το θεμα..παντως εγω ποτε δεν ανεφερα οτι η Σαμη ισως ειναι η ΟΜηρικη Ιθακη ..ισως ομως να ξερεις να μου πεις την τοποθεσια ενος μικρου μνημειου που υπαρχει καπου εκει (δε μιλαω για τα τειχη η τους Αγ.Φανεντες) που καποιος το εχω συνδεσει με την ΟΜηρικη Ιθακη...
    Ποια η γνωμη σου ομως για το Ληξουρι?
    Οτι ακουγεται οτι υπαρχει στο Σκινεα-Κοντογενατα_λειβαδι..μιλαω για ερειπεια τειχων...Ευμαιος...Κεφαλος..ροδακες σε ταφο...


porosnews":
σχολιασμοι σε κάτω συνδεσμο,,ενω με χρόνο μου θα ανεβάσω φωτο  του Αλέξανδρος
(θα την  βρείτε λίγο παρακάτω,,σε ερωτηση προς  Αρη,, αλλά  λογο και της ανω σχετικής φω΄το,, εχω 
χάσει ολίγον τον ελενχο  σε σχολιασμούς,, και απλά  τους  αναρτω  σε Πρόννους  για μελλοντική χρήση,, μόλις  
δροσίσει και πάλι!!
http://pronoikefalonias.blogspot.com/.../blog-post_25.html

PRONOIKEFALONIAS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ E-POROS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου