Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ Υπόθεση: «ΧΑΡΑΚΑΣ»

δειτέ και την ανάρτηση "ΡΟΚΚΟΥ"


και

1 σχόλιο : στο



  1. «Θα γεμίσετε με αίμα τις ψυχές σας?» !!!
    Μου αρέσεις ρε φίλε! Έτσι αισθάνθηκα να σου πω διαβάζοντάς σε, όπως το γράφω, γιατί στους άντρες απαντούν αντρίκια.
    Πολλά γνωρίζω για την υπόθεση του Χάρακα και ποιοι κάνουν την κότα γιατί δυστυχώς τα παντελόνια πλέον μετατράπηκαν σε φουστίτσες και γι΄ αυτό έγιναν της μοδός τα πορτοφόλια «μπανάνες» γιατί υπήρχε πρόβλημα που θα
    χώνουνται τα λεφτά.
    Με τον Ασσιώτη που έγραψε για το Χάρακα χτές έχουμε φάει ψωμί και αλάτι στο στρατό και γνωρίζει και αυτός πολλά τόσα ώστε να γνωρίζει πολύ πιο πριν τι επρόκειτο να γίνει.
    Κάποτε έγραψα σε τούτο το blog σχόλιο καθόλου τυχαίο, να το υπενθυμίσω:


    «aris31 Ιανουαρίου 2014 - 12:17 π.μ.

    …Η Κεφαλονιά πάντα κάνει ισχυρούς σεισμούς και όποιος δεν το λαβαίνει υπ΄όψη του είναι ηλίθιος.
    Εκεί πρέπει να δοθεί προσοχή και να τηρούνται οι όροι θωράκισης, γιατί και οι σεισμοί λίγο - πολύ μέσα σε κάποια όρια έντασης κινούνται.
    Να είμαστε λοιπόν προετοιμασμένοι ώστε να μη τους φοβόμαστε και να σταματήσουν οι «εξυπηρετήσεις», οι κακοτεχνίες με περισσότερους και σωστούς ελέγχους, οι κλεψιές από δημόσια κτίρια (που τρώνε όλοι οι παρατρεχάμενοι), και τα «φακελάκια» για να κάνουνε στραβά μάτια οι αρμόδιες υπηρεσίες, που όλοι τα γνωρίζουμε και τα έχουμε δώσει αλλά σφυρίζουμε κλέφτικα.

    Με τη γέφυρα του Χάρακα πχ επειδή όλο και κάνα μπάνιο κάνουμε και εκεί, πόσες φορές αναρωτήθηκα που στο διάολο θα στηριχτεί γέφυρα 80 μέτρων?
    Αφού το κοίταες απουκάτουθε και δεν έβλεπες στήριγμα όσο και άσχετος να ήσουνα.
    Αρώταα το καλοκαίρι και μου λέει ένας Πλαρνός:
    Ορέ φωστήρα μου και να είχε κάνα κομμάτι γερό βράχο με τα χιλιάδες φουρνέλα που έχουνε ρίξει έδεκει τόσα χρόνια που ανοίγανε το δρόμο, έχει γίνει μελίδια και εφκείνος.
    Αλλά εμένα τι με μέλει, μια φορά το χρόνο άμα περάσω πολύ είναι, και πάω και αηπάνουθε ορέ άμα θέλω μου λέει.
    Γέρος - γέρος αλλά το είχε πιάσει το θέμα.
    Γιατί μεταξύ μας εγώ θα τη περάσω άμα τυχόν φτιαχτεί???
    Ο Πλαρνός είναι μόνο Κεφαλλονίτης, εγώ είμαι Θιακοκεφαλλονίτης, έχω πλεονέκτημα!!!

    …Λοιπόν το βρήκα!
    Άμα θα γίνει το γήπεδο του ΠΑΟ στο Βοτανικό άλλο τόσο θα γένει και η γέφυρα στο Χάρακα.


    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
    Υ.Γ.
    Πάντως αυτή την υπόθεση μαθηματικά αποδειγμένα κάποιος θα την πληρώσει και εύχομαι να μη πάει χορεύοντας το χορό του Ζαλόγγου κατρακυλώντας στο Μύρτο.
    Αλλά χορεύουνε κότες τέτοιο χορό?????

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου