Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

ΟΔΥΣΣΕΑΣ Ο ΚΑΚΚΑΒΙΩΤΗΣ - ή ο ΚΑΝΕΝΑΒΙΩΤΗς

ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΑς ΠΑΤΡΙΝΑΚΙ
ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΜΑς
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ http://patrinaki.blogspot.gr/search?q=Porosnews

ΣΑΤΥΡΑ-ΤΣΙΤΑΤΑ-ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΑΛΗΘΕΙΕΣ-ΕΙΔΗΣ...
PATRINAKI.BLOGSPOT.COM

Λιαντίνης - Πώς ο "κανένας" γίνεται Οδυσσέας στον Όμηρο.



ARIS



  1. Ναι ορέ να σου απαντήσω εγώ, ο Όμηρος Κεφαλλονίτης ήτανε από τα Κάκκαβα γι΄αυτό βουλιάξανε!
    Λοιπόνε το κλίμα στην Ιθάκη αρχίζει να αλλάζει και να μη φαίνεται και άσχημα η αλλαγή ονομασίας Ιθάκης – Κεφαλονιάς με μια προϋπόθεση όμως:
    Όλοι οι Κεφαλλονίτες θα έρτετε στο Θιάκι και οι Θιακοί να πάμε Κεφαλλονιά!

    Κάκακακακακα.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

  2. ΟΜΗΡΟΣ Ο ΚΑΚΚΑΒΙΩΤΗΣ!!! ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ,,,,, 100 ΣΕΛΙΔΩΝ,, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑς ΣΠΥΡΟΣ,,ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΒΑΡΙΕΤΑΙ,, ΤΑ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ!

    ΔΙΝΕΙς ΚΑΤΙ ΙΔΕΕς ΒΡΕ ΑΡΗ,, ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΗ! ΧΑΧΑ!,, ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,, ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΩΣΤΟ Χ,,, ΓΙΑ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,, ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΟΧ ΜΕ ΟΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΚΑΙ ΟΜΗΡΟ!!, ΕΝΩ ΚΑΛΙΣΤΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΕΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ,, ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΑ ΝΑ ΠΟΝΤΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ,, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗς ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΑς ΒΙΒΛΙΟΥ!
    ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΣΟΥ ΣΟΛΙΑΣΜΟΥς ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΕ ΠΡΟΝΝΟΥΣ

  3. Φίλε Σπύρο
    Πίστεψέ με! Αποδέχομαι αυτά που λες έτσι όπως τα λες. Δεν τα παρεξηγώ. Τώρα για το αν ο Αγαμέμνονας ήταν γείτονας του Οδυσσέα αυτό είναι εύκολο να το δεις. Σκέψου ότι εσύ καταγράφεις τον στόλο και φυσικά σου γεννιέται το ερώτημα πως θα το κάνεις.Ως πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμένοι με κίνδυνο να ξεχάσεις μερικούς μέσα στο χάος ή με μια σειρά; και βέβαια η πιο πρόσφορη είναι η γεωγραφική ώστε μ' έναν χάρτη να μπορείς να καταγράψεις και να ελέγξεις τους πάντες.
    Αγαπητέ οικοδεσπότη πρέπει να το λύσεις το θέμα. Είναι δύσκολο να ψάχνω για να σχολιάσω.
    Συμφωνώ με τον "Μέντορά" σου ότι η Σχερία αλλά και κάθε αναφερόμενος τόπος είναι περα από την Μεσόγειο που δεν την "πάτησαν" ποτέ κανείς από τους γνωστούς και μη γνωστούς Ομηρικούς ήρωες αλλά και οι Αργοναύτες, του Ορφέα και όχι του παραμυθατζή Απολλώνιου. Θα πω και κάτι που αν και έχω ισχυρές ενδείξεις δεν έχω ακόμη αποδείξεις. Οι κάτοικοι των μακρινών αυτών τόπων, για να είμαι ακριβής ένα μέρος τους, μεταφέρθηκαν εδώ και φυσικά έδωσαν τα ονόματα των χαμένων πατρίδων τους στους νέους τόπους και βέβαια οι νησιώτες πήγαν σε νησιά με μια λογική αντανάκλασης των τόπων τους στο μέτρο που μπορούσε να γίνει μια και η μετακόμιση έγινε με τάξη και ταυτόχρονα.
    Μια τελευταία παράκληση.
    Αν πρόκειται να συνεχίσουμε να συζητάμε θα παρακαλέσω στο μέτρο του δυνατού να κρατήσουμε και μια σειρά που δυστυχώς ως τώρα δεν έχουμε και μια προσήλωση στον στόχο.

  4. Εχεις απολυτα δικια,, σας ξενερωνω λίγο εκτος θέματος γιατι πετάγεται και φκιος ο Αρης,, ο χωρατατζης,,! Δική μου αποψη φυσικά προσπαθώντας να βρω κοινα σημεια στις τοποθετήσεις ολων σας ,,είναι η Θεωρεία Μεταξα, που εχω την τυχη να εχω διαβάσει πολλα αδημοσίευτα και δεν "πρεπει" να τα παρουσιάσω εγώ!!!!!! 

  5. Kai φυσικά ουδέποτε σε όσα εχω γράψει (γιατι πολλοι μου το έχουν πει και αυτό) μου τα έχει πει κάποιος να τα γραψω,, οτά κατι αναδημοσιεύω από καποιον,, πάντα εκτος αν δεν το θέλει,, θα αναφέρω την πηγη που το αντέγραψα,, γιατί αυτό είναι και το σωστο!!

  6. Πολλοί Ποριότες  λοιπόν  (που οι περισσότεροι λογο του χόμπι μου να γράφω δημωσίως τις σκέψεις μου) μου έχουν κόψει το μίλημα,, είτε γιατι φωτογράφησα καποιο μηχανημα, καποιο εργο που έγινε ή που δεν εγινε, τα καράβια, γιατι έγραψα αυτό γιατι δεν έγραψα το άλλο, γιατι αυτοπροβάλομαι,, γιατι εκεινο, γιατί το άλλο,, αλλα ευτυχως εχω πολυ γερο στομάχι και συνεχιζω (οσο προλαβαίνω) αυτό το χόμπι, γιατι βλέπω ένα για μένα ικανοποιιτικο αριθμο αναγνωστων καθημερινα,, έστω και λόγο βιασύνης πολλά από αυτά που γράφω είναι συνηθως και ανορθόγραφα , εφόσον πολλες φορες τα γραφω και αυθόρμητα-βιαστικά και Xωρις τον απαιτούμενο ορθ. έλενχο!!
  7. Βασικό πάτημα ,,μπορω να πω ότι μου δίνει και η θεωρεία Καμπάνη,, (Ιθακη=Παλλικη) ,1) συμφωνάμε στο ότι ο ταφος του Οδυσσεα ήταν τα Τζαννατα 2) συμφωνάμε με διαφορετική τεκμηρίωση ότι καθόλου τυχαία η συχνη φράση του Ομήρου,, θαρώ πεζος δεν ήρθες στην Ιθακή -
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ 4 ΦΟΡΕς ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ


    α' 173, ξ' 190, π' 59 και π' 224. ,και τρίτο στο θέμα που μεταποικησαν οι Ιθακησιοι,, μετα το Τρανο βασειλιο του Οδυσσεα,, που είναι ενα νε κεφαλαιο της αναζητησης μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου