Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Ελα στα σεστα σου παγη


Gerasimos KoumariotisKεφαλονια ενας Παραδεισος στο Ιονιο!
Ελα στα σεστα σου παγη
-τι ειναι βωρε μεμα μου?
που παλι με εστολησες να παω για καλλια μου?
- εσυ δεν τον εψηφησες ευκεινων τον λεβεντη
που εταξε την γεφυρα να φτιαξει οπως πρεπει
- ε μου εταξε των ψηφησα εγω θα τωρα τι φταιω?


-ωρε που να μπει μεσα σου την ετηρω και κλαιω
για στασου ωρε μεμα και ειναι ετουτος λογος
να με ευλογας απ το πρωι σημερα ποικηλοτροπος?
-μα ακομα να την εφτιαξουνε και ευκιο με διαοληζει
που δεν μπορω να την διαβω ξανα οπως και πρωτα
ξυπολητος οπως παλια για τρεχα μαθε ρωτα
που πηγαινα στο δραπανο καθε αργα το γιωμα
και φτανοντας τρεκληζοντας απο το πολυ το πιωμα
που επηγαινα στην μνημη του ευκεινου του πατερα
στα ματια μου τον σκοτωσαν οι γερμανοι μια μερα
μα σα σκεφτω την μανα μου θεε μου γιατι να την στερησεις
τετοια γυναικα βωρε παγη δυσκολα την εβρισκης
το γελιο τση τα χαδια τση μα και η νοικοκυρωσυνη
στο ορκιζομαι ωρε παγη απ το μυαλο δε σβηνει.
καθε που επηγενα εκει τσου επιανα κουβεντα
για την δουλεια το σπιτι μου και ολα μου τα σπαδεντα
και φευγοντας πια ηρεμος τραβουσα για οπισω
στο σπιτι στην οικογενεια διχως να βλαστημησω
-το ξερω ωρε μεμα και γω εφκια τραβαω
ωστοσο μωρε αφεντη μου εσε δεν λειτουργαω
για τραβα για τον αγιο μηπως και σε καρμαρει
τετοια ζπαρλαδα μακη μου μονο ευκιος κουραρει

TO "ΚΛΕΙΔΙ" ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΒΟΥ


ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ  ΦΩΤΟ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου