Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Εσείς θα τους δικάσετε με την ψήφο σας

 Αγαπητέ συμπατριώτη, η κάθοδός μου ως υποψήφιος Βουλευτής δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι υποχρέωσή μου. Από μικρό παιδί έμαθα να σκέφτομαι ελεύθερα και Δημοκρατικά γι’ αυτό και διάλεξα το λειτούργημα του δημοσιογράφου.
Η Ελευθερία και η Δημοκρατία διδάσκονται και τη διδασκαλία αυτή μου την πρόσφερε το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου και του Γιώργου Παπανδρέου. Μην ξεχνάτε αυτόν τον Πρωθυπουργό, του 44%, που τον ανέτρεψε το έσω και το έξω καταστημένο. Δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια, πρέπει να στηρίξουμε το Κίνημα του Γιώργου Παπανδρέου. Πρέπει να επαναφέρουμε τη Δημοκρατία που διδαχθήκαμε από τον πατέρα του και από τον ίδιο. Διαφωνήστε και εσείς όπως κι εγώ με τους Αχάριστους στο νησί μας, αφού όταν έπαιρναν τις καρέκλες ήταν καλός ο Παπανδρέου. Εσείς τους δώσατε τα πόστα. Όποιος σας μιλάει για ΠΑΣΟΚ χωρίς τον Παπανδρέου αγνοήστε τον. Το Κίνημα είμαστε ΕΜΕΙΣ, οι απλοί πολίτες της καθημερινότητας, όπως μας έλεγαν τα μεγαλοστελέχη.
Αγαπητοί φίλοι, αγαπητοί παλιοί σύντροφοι, σκεφτείτε πριν ψηφίσετε, δεν το ζητάω για τον εαυτό μου. Εγώ θα είμαι ΠΑΡΩΝ στο Κίνημα του Γιώργου Παπανδρέου, σκεφτείτε κι εσείς τι θα κάνετε. Θέλω να σας θυμίσω ότι έδιωξαν τον Γιώργο Παπανδρέου από Πρωθυπουργό της Ελλάδας και έβαλαν δύο ανύπαρκτους και δοτούς Πρωθυπουργούς για να περάσουν τα μνημόνια όπως τα ήθελαν. Αυτό το πραξικόπημα που έκαναν μην τους το συγχωρήσετε. Εσείς θα αποφασίσετε, εσείς θα τους δικάσετε με την ψήφο σας.

Ξενοφώντας Ευαγγελάτος
Υποψήφιος Βουλευτής
Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών

Διαβάστε περισσότερα στο www.efimeridakefalonia.gr

1 σχόλιο:

  1. Επειδή έχω ξανά απαντήσει σε τέτοιου είδους άρθρο μετανοώ και ζητάω συγχώρηση!
    Δεν γνώριζα ότι κλέβω «εκκλησιά», νόμιζα ότι κάποιος δημόσια εκτιθέμενος προσπαθεί να υποτιμήσει τη νοημοσύνη μου.

    Ήμαρτον και μάρτυράς μου ο Άγιος, δε το γνώριζα! Λυπάμαι.
    Δε μου «κλώτσησε» και το ποδάρι κανένας ορέ θεομπαίχτες!
    Σας το φυλάω….

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή