Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ - Σχόλιο του για τις εκλογές


  Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με θέλουν ενεργό στην πολιτική ζωή και να τους διαβεβαιώσω οτι ειμαι μαζί τους , ιδιαίτερα με αυτούς που αισθάνονται αδύναμοι στην ζωή , με αυτούς που αναζητούν την αλήθεια , την δημοκρατία , την εντιμότητα , τον αλληλοσεβασμό . 
Ειμαι μαζί με τον πολίτη που θεωρεί την πολιτική προσφορά στον τόπο και στην πατρίδα . 
Εχω αποδείξει οτι στην πολιτική εχω δώσει τα πάντα και δεν εχω " οφεληθει " απολύτως τίποτα . 
Ο τρόπος αυτός της πολιτικής που διάλεξα ειναι γιατί ειμαι και θα ειμαι ελεύθερος στίς πράξεις και αποφάσεις μου μακρυά απο συμφέροντα και επιρροές. Ειμαι ελεύθερος και αποφασισμένος να συνεχίσω έτσι χωρίς δεσμεύσεις και υποχρεώσεις .
Παραμένω κοντά στον αδύναμο πολίτη γιατί αυτός με εχει ανάγκη !
Η τωρινή ενασχόληση μου με τις εκλογές δεν έχει νόημα γιατί αυτες οι εκλογές ειναι ανούσιες και μακρυά απο τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας !
Το πρόβλημα της κοινωνίας δεν ειναι οικονομικό , αλλα βαθειά πολιτικό , ηθικό και κοινωνικο .
Παραμένω ενεργός πολίτης δουλεύοντας σκληρά γιαυτες τις αξίες που πιστεύω .
Διαβεβαιώνω οτι θα παρά μείνω στις επαλξεις μεχρι τέλος !
Τηλ επικοινωνίας . 6987530550 & 2671069500.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου