Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ,,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΕΡΙΣΣΟ


Πατριδογραφία Κεφαλονιάς από το "ΖΙΖΑΝΙΟΝ" του Γ.ΜΟΛΦΕΤΑ !
ΕΡΥΣΣΟΣ
Περιοχή κι η Έρυσσος με χίλιες ομορφάδες.
Η κοινωνία της λαμπρή
κι όλο νεόπλουτοι Γαμπροί
που στας Ινδίας παίρνουνε μαζί τους τις Νυφάδες.
Στο Μάγκανο οι έμποροι, στην Ένωση το γλέντι
και υψηλή πολιτική τα γένεια του Τσελέντη.
Τσου λένε Τρυποσάκκουλα κι Αυστριακούς τσου λένε
π' όσους παράδες να 'χουνε για τη δεκάρα κλαίνε.
Αλλ΄ όλ' αυτά είν' ψέματα και των τριόδων φήμαι
που δεν τις παραδέχομαι, γιατί Ρυσσιάνος είμαι !

  • Theodora P. Patrikiou Ημερολόγιον του ''Ζιζανίου'' του έτους 1910 εν Κεφαλληνία


2 σχόλια:

  1. Χα χα. Ρίχνω και καμιά ματιά Αγαπητέ «Πόρος» άσχετα αν δε γράφω συχνά. Ποτέ δε μου άρεσε το γράψιμο για αυτό στην έκθεση ήμουνα σταθερός μιάμιση σελίδα ίσα να παίρνω βαθμό βάσης.
    “Τσου λένε Τρυποσάκκουλα κι Αυστριακούς τσου λένε π' όσους παράδες να 'χουνε για τη δεκάρα κλαίνε”.
    Ωραία η ανάρτηση της κυρίας !!!
    Και μια και Ασσιώτης βλέπω ότι τα Ρισσιάνικα αναφερόμενα γονίδια δεν έχουν εξαφανιστεί!
    Το λέω εκλεπτυσμένα γιατί μπορεί και να φάω «απομόνωση» διαφορετικά!
    Τρυποσάκκουλα !!! Λέξη που την είχα ξεχάσει όχι βέβαια σαν έννοια γιατί δε με συμφέρει. Χα χα.
    Και με παίρνει ένας κοινός φίλος και μου λέει Τρυποσάκκουλε τι γίνεσαι?
    Γιατί βορέ του λέω στα έκλεψα?
    Την ξέρεις ρε μπαγάσα μου λέει τη λέξη?
    Ρισσιάνος είμαι του λέω ανέκαθεν θα μου ξέφευγε? Και με παρέπεμψε στην ανάρτηση.
    Το περίεργο είναι ότι στο blog που διατηρώ για την Έρισσο και για μένα http://www.portoassos.gr/ παραδόξως και ειλικρινώς έχω κτυπήματα από Χονολουλού!
    Δύο είναι λοιπόν οι πιθανότητες:
    Ή κάποιος Ρισσιάνος εγνώρισε τέτοια τρυποσακουλιά που πήρε τσου δρόμους και έφτασε στη μέση του πουθενά για να γλυτώσει, ή ισχύει το τραγούδι,

    …στη Χονολουλού, στη Χονολουλού
    εκεί θα πάει η κούρλα δεν πάει αλλούουου…

    Γειά σας θεόκουρλοι Ρισσιάνοι.
    Και εγώ πρώτος φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρυποσάκουλε τι γίνεσαι ???
    Χα χα χα χα.
    Και δε φταίω εγώ, εσύ έγραψες στο blog σου έδεκει στο γενεαλογικό σου δέντρο ότι ένας πρόγονός σου ετρύπωνε τα μπικικίνια ακόμα και μέσα τσι ξερολιθιές! Χα χα χα.
    Έ ρε γλέντια που έχω κάμει με αυτή τη λέξη!
    Τελικά αυτό το ποίημα του «Ζιζάνιου» φανερώνει πόσο μπροστά πάνε οι Ρισσιάνοι!
    Εκατό χρόνια μετά τώρα δηλαδής, «τρυποσάκουλοι» γίνανε όλοι οι Έλληνες, δεν έχουνε αφήσει ευρώ για ευρώ να κυκλοφορεί!
    Λέω ψέματα?
    Το άλλο τώρα:
    «Η Άσσος ήτανε πατρίς και κάποιου μακαρίτη
    πούχε καθώς ελέγανε τσι λίρες με τα κάρα
    και κανενός αμαρτωλού δεν άφησε δεκάρα».

    Γιατί έδεπα κατά το Σταυρό το ίδιο δε πάθανε με έναν άλλονε?
    Ακόμα τσι ψάχνουνε τσι λίρες του!!
    Λέω ψέματα??

    Κοίτα που τσου Ρισσιάνους τσου πειράζανε για οπισθοδρομικούς και εβγήκανε πρωτοπόροι!!
    Έχει ο καιρός γυρίσματα που έλεε κι ο νόνος μου…

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χας χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή