Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΑΡΙς

1 σχόλιο: aris15 Ιανουαρίου 2015 - 9:33 μ.μ.   ΣΤΟ  
ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΛΗΜΑ -http://porosnews.blogspot.gr/2015/01/blog-post_128.html#comments

Χαίρομαι που εσείς πιστεύεται στις αξίες που δίδαξε ο Αντρέας και άμα πιάσετε καρέκλες και σας μάθει η μάνα σας δε θα το ξεχάσετε και θα πληρώνετε τα 10 ευρώ, όχι όπως οι «άλλοι»!! Αυτό έβγαλα κάπου σα συμπέρασμα, είμαι χαζός? Μπορεί, αλλά άμα αυτό λέτε εσείς ποιος είναι ο χαζός? Μάθετε τουλάχιστον να βγάζετε ανακοινώσεις και να μη πετάτε «διαμάντια». Όπως να μάθετε τι σημαίνει Σοσιαλισμός και τι σήμαινε Αντρέας, γιατί προκαλείτε τον Δημόσιον γέλωτα, «Πρώην». Άλλο μπλέξιμο και αυτό με τους «Πρώην», δε κατάλαβα τίποτα! Και επειδή μάλλον στερείστε γνώσεων το «γέλωτα» σημαίνει γέλιο. Τώρα άμα λέτε αείμνηστο τον Κατσιφάρα δική σας υπόθεση. Ο νόνος μου έλεε μην ανακατεύεις εγγόνι τα σκατά γιατί θα φας τη βρόμα. Αυτό πού κολλάει σας αφήνω να το βρείτε εσείς, αν και μάλλον δεν έχετε γνώσεις εκτός και αν κάποιον δουλεύετε. Εκειό πάλε που δε καταλαβαίνω έτσι γιατί δε το βρήκα πουθενά γραμμένο, είναι ποιος είναι ο Δημοκρατικός Σοσιαλισμός και ποιος είναι ο άλλος Σοσιαλισμός. Μου θυμίζει το νέα Δημοκρατία που δεν έμαθα ακόμα ποια ήτανε η παλιά. Αλλά αυτά γινόταν 50 χρόνια πριν εκεί θα ξαναγυρίσουμε ?? Αυτά με το ελεύθερο της κρίσεως των γραφομένων σας μια και σε μένα το ζώο απευθύνεστε πολιτικά εκτιθέμενοι. Αυτοχαρακτηρίστηκα από ότι βλέπετε χωρίς να χρειαστώ βοήθειες!! Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα  

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win

1 σχόλιο: aris13 Ιανουαρίου 2015 - 8:48 μ.μ. 
ΣΤΟ  http://porosnews.blogspot.gr/2015/01/k_13.html#comments

Ορέ πρόβλημα που το έχεις πατριώτη χα χα χα. Έχουνε χαθεί και τα κέρδη αυτών των επισκέψεων. Είχα λοιπόν κάτι θειές ψυχούλες σκέτες με όλη την έννοια! Μαζεύανε λοιπόνε δύο χαρτόκουτα από γάλα εβαπορέ με διαφημιστικά κομμάτων και ψηφοδέλτια σε κάθε εκλογική περίοδο όχι για ανακύκλωση (δεν υπήρχε άλλωστε), αλλά για προσάναμμα! Τώρα κόπηκε και η πολύ χαρτούρα, κόρπος θα τσου ερχότανε. Εκειό που δε κάνουμε είναι όταν εκλεγεί όποιος εκλεγεί, μετά από κάποιο ευνόητο χρόνο να πάμε και να του γαμ@με τα ράμματα για αυτά που έλεε και δεν έκαμε. Αντιθέτως πάμε και τον ξερογλείφουμε για να μας κάμει ότι μακακία ρουσφέτι μπορεί να φανταστεί κανείς εκτός από εκείνα που έταζε! Μαλάκας είναι να μη μας κοροϊδεύει πριν έβγει ? Αφού και να μην τον έκαμε η μάνα του μακάκα τονε κάνουμε εμείς με το ζόρι έπειτα, και άμα έχει και εκ γονιδίων το σπάρο εκεί να δεις γλέντια!! Πόσα χρόνια ακούμε το πάρα κάτω τραγούδι? Μας το χαρίζω. Ήρθε ο βουλευτής στο χωριό, βόλτες από κει και από δω μοιράζει υποσχέσεις στους αγρότες, θα σας γλιτώσουμε από τη δυστυχία, νερό θα φέρουμε θα φτιάξουμε σχολεία κι όσο για τα φτωχά κορίτσια σας γαμπρούς εμείς θα βρούμε. Γεια και χαρά σας βρε πατριώτες και εμέ οι παππούδες μου ήταν αγρότες γεια σας. Ήρθε ο βουλευτής στο χωριό βόλτες από κει και από δω μοιράζει υποσχέσεις στους αγρότες, θα γίνει αύξηση τιμής των προϊόντων, θα αυξηθούν και οι συντάξεις των γερόντων, νοσοκομεία θα σας χτίσουμε οι εκλογές ζυγώνουν. Γεια και χαρά σας βρε πατριώτες και εμέ οι παππούδες μου ήταν αγρότες γεια σας. Μπήκε ο βουλευτής στη βουλή βόλτες από δω και από κει θρονιάστηκε σαν διάνος στην Αθήνα και μην τον είδατε το φίλο τον λεβέντη απ’ το χωριό μας δεν περνάει ούτε για γλέντι και όσα μας είχε τάξει ήταν λαγοί με πετραχήλια. Γεια και χαρά σας βρε πατριώτες και εμέ οι παππούδες μου ήταν αγρότες γεια σας. Ε τα γλέπεις? Γιατί ο Καραγκιόζης δεν έλεε μακακίες στο πάρμπα Γιώργο? Γιατί θα γιόμοζε η πλάτη του καρούμπαλα !!! Χουά χα χα χα χα χα χα χα. 
ΕΠΙΣΗς




«Με το να πάψει να τους στηρίζει και να τους αξιοποιεί, για την “αλλαγή καθεστώτος” άλλοτε στη Λιβύη και άλλοτε στη Συρία – θα έλεγαν οι πλέον δηκτικοί.»… Σωστός κ Μανωλάτε μου αλλά αυτό δεν πρόκειται να το δούμε ποτέ. Απλά πράγματα, όταν εκλείψουν οι κακοί «λύκοι» δεν θα έχουν ανάγκη τα πρόβατα τα σκυλιά που εκτός από να διώχνουν τους κακούς λύκους αφαιρούν την ελευθερία των προβάτων από τη μία, μα ταυτόχρονα αφαιρούν και την ηρεμία τους να καθίσουν και να σκεφτούν γιατί πρέπει να είναι «πρόβατα». Διαχρονικό το κόλπο αν και τώρα ίσως να κρύβεται και υποδαύλιση σταυροφοριών. Διαχρονικό πάλι και αυτό. Και είμαι και γκαντέμης πανάθεμά με… Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ - απο Γαβριήλ Μανωλάτο

Επειδή έχω ξανά απαντήσει σε τέτοιου είδους άρθρο μετανοώ και ζητάω συγχώρηση! Δεν γνώριζα ότι κλέβω «εκκλησιά», νόμιζα ότι κάποιος δημόσια εκτιθέμενος προσπαθεί να υποτιμήσει τη νοημοσύνη μου. Ήμαρτον και μάρτυράς μου ο Άγιος, δε το γνώριζα! Λυπάμαι. Δε μου «κλώτσησε» και το ποδάρι κανένας ορέ θεομπαίχτες! Σας το φυλάω…. Χουά χα χα χα χα χα χα. σε Εσείς θα τους δικάσετε με την ψήφο σας
ΚΑΙ  ΜΙΑ  ΧΘΕΣΙΝΗ
Ορέ διαδικτυακέ φίλε κ Τζανετόπουλε θε να σου πω μια ιστορία έτσι για αστείο. Μου ερχόντουσαν στη δουλειά μου φοιτητές για «πρακτική». Ένας από αυτούς ήτανε συνονόματός σου, Ορφέας, ωραίο πράγματι όνομα. Έλα όμως που όλο γλαρωμένο μέσα στο γραφείο μου τον έβρισκα? Αμάθητο το παιδί να ξυπνάει από τσι 5 το πρωί νύσταζε. Έ, έχω και εγώ το διάολο μέσα μου εκ καταγωγής και τον αρωτάω: Λάθος όνομα σου δώσανε ρε μεγάλε εσένα, μήπως δεν άκουσε καλά ο παπάς? Γιατί κ. aris μου απαντά έκπληκτο το παιδί? Μα εσύ δεν είσαι Ορφέας, το απόλυτο του Μορφέα είσαι! Και έγινε της έτσι που λένε και το κακό ήταν ότι αυτό το παρατσούκλι του έμεινε για πολύ γιατί παρέμεινε και δούλεψε για ένα διάστημα και μετά την πραχτική του. Μέχρι και τώρα όταν το φέρει λόγω αντικειμένου εργασίας να βρεθούμε πέφτει τόοο γέλιο. Μόνο που πληρώνω τα έργα μου γιατί με λέει και εφκειός παππού! Χα χα χα χα. Να είσαι καλά φίλε μου. σε Κάντε το τεστ του δεξιού ποδιού!

ΕΝΩ  ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΚΑΙ ΣΤΟ  ΔΕΥΤΕΡΟ  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ   ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΕΠΙΣΚΕΨΗς ΛΥΚΟΥΔΗ ΣΕ ΙΘΑΚΗ

 ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ" ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ, ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ ΙΘΑΚΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΑς ΣΑΡΔΕΛΗ - 8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ - 
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ(πριν ακόμη προκυρυχθουν επίσημα οι εκλογές), ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜ
Α ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ ΜΕ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΝ Κο ΒΑΣΙΛΗ ΡΟΥΧΩΤΑ (πρώην Δήμαρχο Παλληκής ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ (νυν Γραμματέα Νέας Γενιάς και Αθλητισμού στο Υπουργείο Παιδείας).
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΗΤΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ, ΕΝΩ (πολύ σωστά αναφέρει το δημοσίευμα) ΕΧΩ ΔΕΧΘΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ...!
ΑΥΤΟ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΙ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΑ ΠΟΤΕ...!!!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ -ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ...!!!
ΕΙΔΟΜΕΝ...!


ΣΥΝ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ  ΕΝΑΝ  ΔΡΟΜΕΑ
1 σχόλιο: dromeas15 Ιανουαρίου 2015 - 8:36 μ.μ. 

ΠΟΣΟ ΚΑΤΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ????????
ΣΤΟ  
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win

http://porosnews.blogspot.gr/2015/01/blog-post_693.html?showComment=1421346982315#c15758552606072566

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου