Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Ο ΑΙΝΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΥΝΟ


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙς  ,,ΑΠΟ  ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚ

Ο ΑΙΝΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΥΝΟ

Ο ΑΙΝΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ  ΒΟΥΝΟ

ΑΙΝΟΣ= ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΩΝΙΑΣ = ΕΝ Δ΄ΟΡΟΣ ΑΥΤΗ NHΡΙΤΟΝ ΕΙΝΟΣΙΦYΛΛΟΝ ΑΡΙΠΡΕΠΕΣ

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΖΗΣΙΜΟ ΣΙΔΕΡΗ Και τώρα πρώτα θα σου πω να μάθεις τ' όνομα μου, κι αν στα στερνά απ' το μαύρο μου το ριζικό γλιτώσω, να μείνω πάντα φίλος σας κι ας κάθουμαι έτσι αλάργα. Εγώ είμαι του Λαέρτη ο γιος Δυσσέας, που όλοι λένε τις τέχνες μου, κι η δόξα μου ως τα ουράνια φτάνει, και κατοικώ στο ξέφαντο, το φημισμένο Θιάκι, πόχει το Νήριτο βουνό, ψηλό και δεντρωμένο, κι ολόγυρα πολλά νησιά, το 'να κοντά με τ' άλλο, τη δασωμένη Ζάκυνθο, τη Σάμη, το Δουλίχι. Πιο κάτω απ' όλα, χαμηλό το Θιάκι, στου πελάγου τα δυτικά, κι ηλιόβγαλμα κοιτάζουν όλα τ' άλλα. Βραχότοπος, μα ξακουστή παλικαριών γεννήτρα. Λεν είδα απ' την πατρίδα μου γλυκύτερο στον κόσμο. (Οδ. ι 16-28)

Ο ΑΙΝΟΣ

ΝΗΡΙΤΟΣ=ΑΊΝΟΣ=ΒΟΥΝΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΊΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΚΏΜΙΟΝ ΕΠΑΙΝΟΣ. ΑΠΟ ΤΑ ΔΆΣΗ ΤΟΥ ΑΊΝΟΥ ΕΝΑΥΠΗΓΟΎΝΤΟ ΟΙ"ΜΕΛΤΟΠΑΡΗΟΙ ΝΉΕΣ"(ΒΛ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΙΛΙΆΔΑ Β). ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ

ΚΥΡΙΑΚΉ, 27 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου