Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΑΝΝΑ ΣΥΝΟΔΙΝΙΝΟΥ - ΚΑΜΗΛΟΥ, ΥΠ. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΠΟΛΗ

Συμπολίτες και Συμπολίτισσες,
Συμπορεύομαι κι εγώ με τη Δημοτική Κίνηση «Ενωμένη Τετράπολη» και τον Αλέκο Καλαφάτη, γιατί πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω στον τόπο μου, κυρίως σε θέματα που αφορούν την Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό.

- Αν θες να καταλάβεις πόσο πετυχημένη είναι μια δημοτική αρχή, κοίτα πρώτα τα σχολεία και βγάλε συμπεράσματα.
Ακόμα και μετά από μια φυσική καταστροφή τα παιδιά πρέπει να επανέρχονται άμεσα στο σχολικό περιβάλλον. Ένα περιβάλλον ασφαλές και σύγχρονο, που πρέπει να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά.
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Είμαι διευθύντρια στο Α΄ Νηπιαγωγείο Ληξουρίου.
Σπούδασα στη Σχολή Νηπιαγωγών Αθήνας και αργότερα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Γνωρίζω επίσης Αγγλικά και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας.
Εργάστηκα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ως Νηπιαγωγός και ως Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Αγωγής. Είμαι μέλος της Greenpeace και επίτιμο μέλος της Ένωσης Προστασίας της Ισότητας και των Δικαιωμάτων ΑμεΑ «Υπερίων» στο Ληξούρι. Υλοποιώ projects, που έχουν σχέση με Καινοτομίες στην Εκπαίδευση και Αειφορική Τεχνολογία.
Είμαι παντρεμένη με το Γεώργιο Σπυράτο και έχω δυο παιδιά, τη Ματίνα και το Νίκο, που είναι φοιτητές.
Με εκτίμηση:
Συνοδινού - Καμήλου Άννα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με το συνδυασμό ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΠΟΛΗ,
Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Κεφαλονιάς,
με υποψήφιο Δήμαρχο τον Αλέκο Καλαφάτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου