Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

ΟΜΗΡΙΚΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΑΡΙς

4 σχόλια:ΣΤΟ  

  1. Χα χα χα χα. Μέσα στην επικαιρότητα σε βρίσκω πάντα!
    Αυτό το :
    ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΑΡΑΤΕ
    αν και αρχαίο σούπερ επίκαιρο!!! Χα χα χα χα χα.
    Από ό,τι βλέπω λοιπόνε ο Αρχιμήδης με κύκλους τα έλυνε όλα!
    Και ο άλλος έπιασε να βρεί την Ιθάκη με τσι ευθείες!
    Λες να την εύρει??

    Χουά χα χα χα χα χα.

  2. πως τα φέρνω,,όλο προς Ιθάκη τις στρίβω τσι αναρτήσεις!
    ξέχασα να επισυνάψω και την ανάρτηση με τα τρίγωνα!!!
    πάντως η επικαιροτητ αυτή την εβδομάδα ,,και λίγο από την άλλη ήταν οι σταυροί,, και οι εστασυρωμένοι!
    Γολγοθάς σκέτος!

  3. Χα χα χα. Κάτσε ορέ Γιώργη για σκέψου το πιο ψύχραιμα μη τσιμπάς όπως οι πολλοί.
    Εγώ προτιμάω την πορεία στο Γολγοθά, να πηαίνω στη πλάτη το σταυρό δηλαδή, παρί να με σταυρώνουνε. Άντε να ήσουνα σταυρωμένος τώρα να δω τι θα έκαμες.!

    Λοιπόνε φίλε ξέρεις γιατί το γυρνάω τσου Σπανιόλους και στον Γκουανταλκιβίρ τώρα τελευταία?
    Μου ήρτανε κάτι πληροφορίες με το πουλάκι ότι εκεί κατά το 1600μχ ο Πόρος λεγότανε «Valle di Spagna» κοιλάδα των Ισπανών!!!
    Αλλά μη χαίρεσαι γιατί έδεκει πιο ψηλά στο «Cataraco» κοντά, έχει ένα «Vlacocori» Βλαχοχώρι προφανώς.
    Και Σπανιόλους και Βλάχους τουγκέδερ! Κουρλοκομείο πατριώτη.!!
    Κυκλοφορούνε πολλά και δύσκολα αυτό μόνο σου λέω δεσμεύτηκα προ καιρού μακριού, τι να κάμω?
    Φερμουάρ έχω βάλει και ετοιμάζομαι.
    Εσείς εκει κάτου μάλλον την έχετε δύσκολα.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.




    1. ΑΠΟ ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΞΕΙ,,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΤΥΧΑΙΟ,,! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ,, ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ,, ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ,,, ΑΠΟ ΤΗΝ
      ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΚΑΦΗ,, ΗΤΑΝ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΚΟΙΛΑΔΑ,, ΜΕ ΤΡΙΑ ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ,, ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΣ ΛΙΜΑΝΙ,,ΑΦΘΟΝΙΑ ΣΕ ΝΕΡΟ,, ΒΟΣΚΟΤΟΠΙΑ,,, ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ,, ΛΟΓΟ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ!!,, ΣΥΝ ENA  ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΕΡΙΟΧΗ     ΠΛΟΥΣΙΑ   ΣΕ ΜΕΤΑΛΕΥΜΑΤΑ ,, ΚΑΙ ΕΛΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΟΙΩΝ, 

    2. ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟΥ (ΣΤΕΡΙΑΝΟΥ) ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ,,ΑΝΕΤΗ Η ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ,, ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ ΤΗΝ "ΑΣΤΕΡΙΔΑ" = ΟΞΕΙΑ!!
    3. ΣΥΝ  ΤΟ  ΣΥΝΗΘΗ  ΜΑΙΣΤΡΑΛΑΚΙ..,,  ΠΟΥ  ΤΟ  ΕΧΟΥΜΕ  ΤΑΚΤΙΚΑ  ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑς
    4. 10 Δεκ 2013
      ΑΝΝΙΝΑΤΑ ΤΟ ΚΑΤΕΛΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΕΛΕΙΟΣ, ΚΟΛΟΚΑΣΙ(ΒΡΥΣΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΥΝΙ) -ΑΣΠΡΟΓΕΡΑΚΑΣ -ΑΛΕΙΜΑΤΑΣ - ΚΟΥΤΡΟΚΟΗ -ΣΠΑΘΗ , ΤΑ 4 ΠΡΩΗΝ ΧΩΡΙΑ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ,ΚΑΙ Ο ΑΜΠΕΛΑΣ ΣΤΗΝ ...
      01 Δεκ 2013
      1 σχόλιο: ΣΤΟ. ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ ΠΡΟΝΝΩΝ · aris 30 Νοεμβρίου 2013 - 11:46 μ.μ. Το άνοιγμα (φαράγγι) του Βόχυνα φαίνεται να έχει συμβεί μάλλον χιλιάδες χρόνια πριν, πριν δηλαδή την Ομηρική εποχή. Τώρα αν υπήρχε λίμνη στη ...
      23 Ιαν 2013
      ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ ΑΠΟ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΙΜΩΝΙΔΗ. Με βάση την παρουσίαση στην κάτω ανάρτηση ,, ΥΠΟ ΣΙΜΟΝΙΔΟΥ αναρτώ και έναν σχετικό χάρτη ,ο οποίος μου εστάλη από τον. Μάκη Μεταξά και τον ευχαριστώ ...
    5. 1 σχόλιο:στο Μαγουλά  της  ΑΕΚ

      1. Αγαπητέ κ Μαγουλά θα σου απαντήσω με μια προσωπική μου εμπειρία:
        - Η παραβολή του «αθυρόστομου»:

        Είχα ένα ξάδελφο ναυτικό. Κάναμε παρέα άμα ξεμπαρκάριζε και ήταν αρκετά αθυρόστομος στη παρέα.
        Πολλές φορές λοιπόν του τα έχωνα μετά να γίνει πιο προσεχτικός στο τρόπο ομιλίας του.
        Πέρασε καιρός, πήγα να υπηρετήσω στο ναυτικό σε ένα πλοίο, όπου μετά κάποιο χρονικό διάστημα με πιάνει ο ξάδερφος και μου λέει ρε aris μαζέψου λίγο σα λαχαναγορίτης εκφράζεσαι!
        Κόρπος μου ήρτε!
        Και κάθομαι και το φιλοσοφώ μονάχος ξημερώματα.
        Ρε μπας και έχει δίκιο ο ξάδερφος? Τα βάζω στη σειρά και βγαίνει ότι μου είπε την αλήθεια!
        Κοίτα λέω πως την παθαίνει ο άνθρωπος, έμπλεξα με τους ναυτικάτζες όλη μέρα και έγινα χειρότερος από δαύτους!! Όχι ότι έχω τίποτα με τους ναυτικούς από οικογένεια τέτοια κατάγομαι, αλλά εκεί μέσα ήτανε μαζεμένα όλα τα «φυντάνια» λόγω ειδικών καταστάσεων. Ο καλύτερος με άλλα λόγια ήταν αυτός που δεν είχε έτσι τη μάνα του. Άνοιγα ένα χαρτομάντιλο να βάλω απά στο μαξιλάρι μου να κοιμηθώ το βράδυ αφού καθότανε όλη η πυροβολαρχία απάνου του στα γυμνάσια (δίπλα στο πυροβόλο ήτανε) και μου λέανε πως μυρίζει το μαξιλάρι σα τσι πόρνες στη Συγγρού. Άλλος ήτανε σπιτωμένος σε «παλικάρι», άλλου του ερχότανε κλίση για δικαστήρια σχετικά με υπόκοσμο και άλλα πολλά να μη σε ζαλίζω.
        Μπήκα λοιπόνε λέω στο κλίμα και εγώ και δε το κατάλαβα! Και από την άλλη λέω και τι μπορώ να κάμω? Άμα αλλάξω με φάανε εκεί μέσα. Το μόνο που με σώνει είναι ότι κάποια μέρα θα απολυθώ.
        Ά και το καλύτερο το ξέχασα! Όταν έγινα από ναύτης κελευστής για πάνω από μήνα έκανα το τερματοφύλακα πιάνοντας 3-4 παπούτσια στον αέρα που μου εκσφεντόνιζαν με τη φράση πάρε παλιοκουφάλα που έγινες και υπόλογος. Λες και ήμουνα Μουσουλμάνος!! Χα χα χα.

        Το πολιτικό γίγνεσθαι του κάθε τόπου προσαρμόζεται εις τας «συνηθείας» του τόπου λοιπόν.
        Και το κακό είναι ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν την μέρα της απόλυσης επειδή δεν τους έρχεται με νόμο.
        Υπάρχουν και τα «πλοκάμια» βέβαια, άααααλλη ιστορία και αυτά.
        Αυτά τα λίγα για τους νεότερους.
        Από τον “ανώνυμο” aris που επί του προκειμένου λίγο δύσκολο πλέον να μασήσει «ταραμά».
        Και το γράσο δεν στραβώνει πιστεύει πλέον τα μάτια του.

        Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
      2. ΚΑΙ  ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,,,ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ
      3. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ,,ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ,ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΑΛΕΙ ΓΙ" ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΡΑ,, ΠΟΥ ΑΛΑΞΕ ,,ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ,,ΕΠΙΣΗς ΘΑ ΓΙΝΕΙ MIA ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΤΗΕ D-DAY" ,, ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΧΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕς σε 70 χρόνια από την απόβαση στη Νορμανδία,ΠΛΗΣΙΆΖΕΙ Η ΕΠΈΤΕΙΟς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου