Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΡΙΑΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Καταρχήν ένα  τεράστιο ευχαριστώ σε όσους  με  ψήφισαν,, και  πιστεύω  ότι αν οι εκλογές
δεν είχαν μπερδέψει οικογένειες και υποχρεώσεις  με  συγγενικά πρόσωπα  λογικά
θα  μπορούσαν  να με είχαν ψηφίσει κάποιοι  ακόμη!
Το  τι θα κάνω στις  αυριανές εκλογές  δεν έχει τόσο σημασία να το αναφέρω,,
όσο έχει σημασία,,ότι μετά και το αποτέλεσμα  αυτών,, είναι υποχρέωσή μου, ανάγκη ,  και
μονόδρομος    στο να  είμαι  αρωγός ,,και  συμπαραστάτης  στην νέα ηγεσία του τόπου
και  όπου μπορώ να βρεθώ  χρήσιμος  να είμαι  Παρόν!
Το πρόγραμμά  και  οι στόχοι   που συντάξαμε  με την "ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΕΤΡΑΠΟΛΗ".,,
θα  το έχω κάτι σαν   ευαγγέλιο , και οι παρεμβάσεις  που αναφέραμε σε αυτό,,
 ευχή μου  είναι να μπορέσουν   όσες περισσότερες να  γίνουν,, και  να  βρούμε  και  άλλες ακόμη!
Εύχομαι καλό βόλι,, και  καλά αποτελέσματα για τον τόπο!
να θυμίσω απλά  με  Δήμαρχο Παρίση
Πρόεδρος Γίαννης  ,  και μέλη Νόντας Ασπασία,,  Οδυσσέας και Βούλα
με  Δημ. συμβούλους  Παπαδάτο , Σολωμό , και Αγγούρια  ,,,,  Θωμά,,  και Ζαπάντη
με Δήμαρχο Μιχαλάτο
Πρόεδρος Οδυσσέας, μέλη   Μαρ.Παναγοπούλου, Θύμιος,  Γιάννης Πετρατος, και Βούλα Κρατημένου
με  Δημ. συμβούλους Θωμά, Κουρκουμέλη Ιακωβο, και Κρητικό, Παπαδάτο και Ζαπάντη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου