Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

τα σχόλια και η κριτική σας ,, καλοδεχούμενη, και σας ευχαριστώ

ΣΤΙς ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕς ΕΚΛΟΓΕΣ , ΕΙΧΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΜΙΑ 
(πατήστε τον άνω σύνδεσμό,,για μια πρώτη ενημέρωση της υποψηφιότητάς μου)
ΚΑΙ   μερικοί σχολιασμοί  στην ανακοίνωση   της,,   και  όποια δική σας κριτική και σχολιασμός,  θα μου ήταν χρήσιμος , και σας ευχαριστώ.


  • Lena Krassa Γιωργο μου, καλο κουραγιο και ατσαλινο στομαχι να εχεις!

  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ελπίζω να μην με εχουν πιασει οι πόνοι μέχρι το Πάσχα,,να προλάβω τουλάχιστον να ευχαριστηθω το αρνί!, Με τις εκλογες εξάλου θα έχω και πρόχειρη μέντα καλου -κακου!!χαχαχα,, σε ευχαριστώ πολύ Λένα μου!

  • ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ 1) Επικροτώ την απόφαση σου γιατί έχω θετικά δείγματα απο τον τρόπο που σκέφτεσαι. Βέβαια άλλο σκέψεις και άλλο δράση και εφαρμογή. Ετσι επιφυλάσσομαι.
    2) Βεβαίως η κάθε γενιά ωφείλει να αναλαμβάνει τις ευθύνες που της αναλογούν ΑΛΛΑ μην είσαι τόσο βέβ
    αιος για την ποιότητα αυτων των ιδεών. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ.
    3)Αυτοκριτική θα κάνεις Γιώργη μου εφ' όσον, με τις ευχές μου, εκλεγείς και μπείς στην κονίστρα, Τωρα προς τι και γιατί;
    4)Σου εύχομαι ολόψυχα επιτυχία στον στόχο που έθεσες αλλά περισσότερο σου εύχομαι να μην αισθανθείς ποτέ την ανάγκη να αναφωνήσεις το ρηθέν απο τον Ηράκλειτο :<<....εις το ιερόν της Αρτέμιδος μετα των παίδων ηστραγαλίζειν.... ή μεθ' υμών πολιτεύσθαι>>

  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ,,Η ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ,,ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ,,ΔΥΣΤΗΧΩς ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ,,, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ,  ΜΑς ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΟΝΩΜΑΣΤΕ!,, EΝΩ  ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ  ΙΣΩΣ  ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ  ,, (ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ)   
  • ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩΚΑΙ    ΕΓΩ ΤΑ ΤΩΡΑ ΤΑ   "ΘΑ" , ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ "ΘΑ" ,
  • ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ    ΕΝΟΣ ΓΟΝΙΜΟΥ   ΝΕΑΝΙΚΟΥ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ   ΘΑ   ΕΙΝΑΙ    ΑΠΛΑ ΚΑΙ   ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΑ, Ο ΠΟΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΧΘΡΑ! 
  • ΤΟ ΟΤΙ    ΒΛΕΠΩ ΕΝΩΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ  , ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗ   ΣΕ ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ,,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΘΑΡΙΝΤΙΚΟ!  ΚΑΙ ΠΟΛΥ  ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟ!!  (ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ  ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ  ΤΟΥ)
  • ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ  ΤΟ  


και σχολια στην ανάρτηση:
  • ΣΤΙς ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕς ΕΚΛΟΓΕΣ , ΕΙΧΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΜΙΑ ...
  • 5 σχόλια:

    1. Ωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!
      Ρίχτα Γιώργαρε!
      Λοιπόν το πρωί των εκλογώνε έχεις πατσαδάκι για τσού ψηφοφόρους σου, το κρασί μα τον Άγιο δικό μου και βγαίνεις πρώτος!
      Άντε καλορίζικος!
      Και δε βλέπω να σταματάς, όλα είναι μέχρι να μπεις στο «χορό».
      Δώσε – δώσε σε καταφέρανε μπαγάσα.
      Χα χα χα χα.
    2. Καλή επιτυχία Γιώργο !!! Δηλώνεις παρών σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή για την πορεία του τόπου μας που η συμμετοχή νέων ανθρώπων με ήθος,πίστη και όραμα είναι περισσότερο από αναγκαία. Η συμμετοχή σου μας δίνει ελπίδα πως μπορούμε όλοι μαζί να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο. Καλό αγώνα φίλε μας !!!!
    3. ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,,ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕς ΣΑς,, ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ (ΜΑΛΛΟΝ ΒΡΑΔΥ,,) ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟ ΜΙΑ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ,,,, ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ "ΚΟΓΙΟΝΑΡΙΣΜΑ" ΚΑΙ ΤΟΙ ΞΕΡΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΕΙΝΑΙ,,ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΡΗ ,,ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΧΑΧΑΧΑ,,
      (ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ Ως ΣΥΝΗΘΩς,, ΓΡΑΦΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΛΩΝΩ ΕΓΩ,, 
    4. ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΣΑ) ,   ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΜΑΖΩΞΗ,, ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ,,ΝΑ ΤΟ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙς ΚΑΘΙΕΡΟΜΕΝΕΣ   ΣΟΥΒΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΜΙΚΑ!,, ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΜΕ ΜΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑς!,,  (ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗς)
    5. Φίλε Γιώργη σε έχω «μετρήσει» σαν έναν ειλικρινή, απλό, σωστό, και μετρημένο άνθρωπο και προπάντων ένα άνθρωπο του καθημερινού μόχθου, στοιχεία που πιστεύω ότι έχει ανάγκη κάθε τόπος από αυτούς που τον εκπροσωπούν.
      Για το καλαμπουράκι μου τώρα:
      Βαρέθηκα ορέ να βλέπω ανθρώπους σοβαροφανείς με ύφος δέκα καρδιναλίων, αυτούς με τα παχιά τα λόγια τα μεγάλα, με εκειές τσι δυσνόητες λέξεις που χρησιμοποιούν για εφέ, προσπαθώντας να κρύψουν τον άδειο ντενεκέ που έχουνε μέσα τους.
      Μεγάλωσα πλέον και αυτό λέει πολλά…
      Θετικό για το τόπο που ανακατεύεσαι με την Τ.Α., θετικό για το στομάχι σου δε ξέρω άμα είναι.
      Όπως και να ΄χει καλή δύναμη φίλε.

      aris
    6. ΜΟΛΙΣ ΒΑΡΥΣΤΟΜΑΧΙΑΣΩ,,ΘΑ ΒΓΑΛΟ   ΕΝΑ   ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ,, !
    7. Θα ομολογήσω ότι το μπλοκ,, με εφερε σε εποικοινωνία με ανθρώπους σαν και σένα, και μέσα από διαλόγους και συζητήσεις ,, έμαθα πολλά!
      δεν ξέρω αν τελικά με όσα έχουμε γράψει έχει μπει κάποιο λιθαράκι στο ενδιαφέρον κάποιων υπεύθυνων για τα αρχαιολογικά,,εμένα όμως όπως και του Οδυσσέα ,, μου μένει η γνώση του ταξιδιού της  αναζήτησης, και των γνωριμιών μέσα από αυτό! ,
    8. ,σε ευχαριστώ για την ηθική συμπαράστασή σου,,να ξέρεις   είναι πολύ περισσότερη από κάποιους ψήφους ,,και το εκτιμώ πολύ!

1 σχόλιο:

  1. Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
    τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
    τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
    αν μέν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
    συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή