Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΑΡΙς

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ 

Και ενώ τα παράπονα από Ερισσο-Παλικη,και Σάμη,Πόρο  συνεχή ως προς τα Πρωτευουσας 

εννώ την Ασσο θα την βλέπουμε φέτος σε χάρτη,,!συνέχεια με σχολιασμόυς  Αρη.
Έδεπα τα έχω παίξει.
Δύο είναι τα τινά, ή οι Κολομπαίοι είναι τελείως άχρηστοι, ή ο Άη Γεράσιμος εγέρασε και βαριακούει!

Τόσα τάματα για την αποκοπή τους κάμανε και δώσανε λάθος στίγμα?
Ή το «GPS» του Αγίου λόγω γήρατος δεν άκουσε καλά?
Επαληθεύεται η λαϊκή ρήση «αλλού τα κακαρίσματα κι΄ αλλού γεννάν οι κότες» !
Η Έρισσος αποκόπηκε τελικά και προβλέπω εμφύλιο!
Από δω και πέρα τώρα τι θα λέω ότι είμαι? Ερισσοθιακοκεφαλλονίτης?
Δε μου βγαίνει, ούτε γένεται.
Διευκολυνόμαστε όμως ως προς τα Ομηρικά:
Δύσκολη η επικοινωνία με την Ιθάκη πλέον, στην ίδια κατάσταση και η Έρισσο, με άλλα λόγια γίναμε τριπλέτα.
Λες να βρέθηκε από μόνο του το τρίτο νησί, το εξαφανισμένο Δουλίχιο ??
Και άμα βρέθηκε ποιος παίρνει τσού επαίνους ο Άγιος, ή οι Κολομπαίοι?
Αγάντα φίλοι Ρισσιάνοι γιατί εκειό το κορμοράνο του Χάρακα τονε γλέπω να κλωσσάει δέκα χρόνια !

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

ΚΑΙ 

1 σχόλιο: ΣΤΟ 

  1. Τα πετρέλαια λοιπόν:
    Ένα από τα αίτια του κακού στην Ελλάδα, ίσως αυτή τη περίοδο το κυριότερο.
    Καιρό τώρα έχω προβληματιστεί με αλληλοσυγκρουόμενες καταστάσεις.
    Από τη μία πλευρά το ενδιαφέρον της κρατικής επιχείρησης έρευνας και εξόρυξης υδρογονανθράκων που αφ΄ενός έχει χαρτογραφήσει όλη τη Κεφαλονιά όσον αφορά το υπέδαφος σε συνεργασία με τους Ιταλούς, (ρήγματα κλπ που δε γνωρίζω κατά πόσο αυτή η χαρτογράφηση είναι σε γνώση των σεισμολόγων γιατί δε γνωρίζω αν βγήκε «προς τα έξω»), πραγματοποίησε δε αρκετές σεισμικές έρευνες (κόλπος Αργοστολίου μέσα - έξω και ευθεία Σάμης –Αιτωλοακαρνανίας) σε μικρά σχετικά βάθη, τα αποτελέσματα των οποίων πιστεύω ότι είναι αδύνατον να μη ξεπουλήθηκαν από «γκόλντεν μπόυς».
    Η συνέχεια ήταν το ψάξιμο του Οδυσσέα από τη Fugro πολυεθνική για τέτοια ψαξίματα (εταιρία με πάνω από 20.000 υπαλλήλους) που όλως τυχαία έψαχνε και το βυθό στο Ρίο – Αντίρριο για το στήσιμο της γνωστής γέφυρας, που όλως τυχαία έψαχνε για την Ατλαντίδα μεταξύ Κύπρου – Συρίας, που όλως τυχαία έψαχνε για τι μυστικό των Μάγια στο κόλπο του Μεξικού.
    Μετά πλακώσανε οι Νορβηγοί μαζί σχετικά με το ΔΝΤ, όλως τυχαία και αυτοί.
    Και μέσα σε όλα αυτά ως τελείως άσχετοι πλακώσανε οι Εμίρηδες και δεν αφήσανε νησάκι για νησάκι από τις Εχινάδες! Θα χτίσουνε λέει πολυτελείς καλοκαιρινές εγκαταστάσεις για εκμετάλλευση.
    Αυτά όλα μαζί δε δένουνε.
    Ή πετρέλαια δεν έχουμε, ή έχουμε περισσότερα από ότι μας λένε.
    - Νεότερος γαρ που γύρναα γύρω – γύρω εμπλουτσάριζα τσι ποδάρες μου καλοκαίρι στη παραλία ενός ξενοδοχείου στη Κινέττα το «Χανικιάν» νομίζω.
    Επειδή μάλλον έχω το διάολο μέσα μου αρωτάω ένα γκαρσόνι που μου έφερνε το καφέ μου.
    Ρε φίλε του λέω εδώ είναι χαρά θεού, πως διάολο χτίστηκε διυλιστήριο εδώ δίπλα και τα έχει κάμει ολίγον τι σκατά? Πως πουλήσατε τα οικόπεδα?
    Πονεμένη ιστορία ρε φίλε μου λέει. Πούλησε και ο πατέρας μου γιατί τα αγόραζε κάποιος για να φτιάξει ξυλουργικό εργοστάσιο.
    Θα βρεί και δουλειά το χωριό σκεφτήκανε, καλά λεφτά δίνανε και έγινε ό,τι έγινε. Επειδή δε τον πολυπίστεψα το διασταύρωσα!
    Αυτή η ιστορία δε μοιάζει λίγο με ότι συμβαίνει εδώ κοντά μας?
    Κάτι δε μου «βγαίνει» και μη με πείτε γρουσούζη.

    Πολύ φοβάμαι ότι μετά τη πράσινη ενέργεια που «ομόρφυνε» τσι κορφές των βουνών μας, θα έχουμε και τη μαύρη ενέργεια που θα «ομορφύνει» τσι παραλίες μας.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου