Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Η ΑΝ.Α.Σ.Α «παρουσιάζεται» και στην ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.


περιμένουμε με ενδιαφέρον τον απολογισμό του κ. Σπύρου (όχι τον κάλπικο ιλλουστρασιόν με το δημόσιο χρήμα) για τα τριάμισι χρόνια της θητείας του.

περιμένουμε με το ίδιο ενδιαφέρον τα πεπραγμένα της κας Γκερέκου για την βουλευτική της θητεία στις μνημονιακές κυβερνήσεις.

η ΑΝ.Α.Σ.Α δημιουργεί την μεγάλη λαική κοινωνική και πολιτική συμμαχία για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ στα Ιονια 


προσκληση σε εκδηλωση στο Λιμανακι


logo ΑΝΑΣΑ νέο
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ για τα ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
Επικεφαλης: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ περιφερειακός σύμβουλος


Η ΑΝ.Α.Σ.Α «παρουσιάζεται» και στην ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Παρασκευή 21/3 και ώρα 8μμ στην αίθουσα του ξενοδοχείου ΛΙΜΑΝΑΚΙ στο Αργοστόλι.

Η Ανεξάρτητη Αυτοδιοικητική Συνεργασία Αρχών για τα Ιόνια Νησιά και ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος καλούν τους συμπατριώτες και τις συμπατριώτισσες στην πρώτη δημόσια εκδήλωση της παράταξης στο Αργοστόλι για τις περιφερειακές εκλογές του Μαΐου.

Η εκδήλωση θα γίνει την Παρασκευή 21/3 και ώρα 8μμ στην αίθουσα του ξενοδοχείου ΛΙΜΑΝΑΚΙ στο Φανάρι Αργοστολίου.

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος θα παρουσιάσει τις βασικές ιδέες της ΑΝ.Α.Σ.Α για την ανατροπή στα Ιόνια, για την νέα οντότητα των Ιονίων και την θέση της Κεφαλονιάς.

Αργοστόλι, 18/3/14                                       

1 σχόλιο:

  1. Αφού λοιπόν ζητάτε τη ψήφο μου να απαντήσω:
    Περιμένετε τον απολογισμό λοιπόν του κ Σπύρου αυτόν τον κάλπικο όπως λέτε ιλουστρασιόν, με το Δημόσιο χρήμα.
    Και πως θα τον πάρετε πρέφα?
    Εδώ δε πήρατε τον κάλπικο ιλουστρασιόν απολογισμό που έγινε μπροστά στα μάτια σας στην τέως Νομαρχία, εσείς και η βουλευτής της μη μνημονιακής αντιπολίτευσης.
    Και αφού τον βρήκαν άλλοι (οι ορκωτοί λογιστές), ποια είναι τα πεπραγμένα τα δικά σας?
    Μήπως κάπου είμαι λάθος από όχι σωστή ενημέρωση?
    Εγώ με αυτή την ενημέρωση που έχω αυτά γνωρίζω και έτσι έχω την εντύπωση ότι με δουλεύετε χοντρά.
    Στο χέρι σας είναι να μου αλλάξετε γνώμη.
    Μπορεί βέβαια να είμαι βλάκας και απαξιείτε την ψήφο μου διά της σιωπής σας.
    Μπορεί πάλι να μη θέλετε να σπάσετε αυγά.
    Με γεια σας, αλλά τουλάχιστο πέστε μου τι σημαίνει η λέξη ΑΝΑΤΡΟΠΗ για σας, γιατί εγώ σα βλάκας άλλο πράμα πρέπει να καταλαβαίνω.
    Μπορεί να είμαι και βλάκας και απαιτητικός, αλλά εσείς ζητάτε τη ψήφο μου όχι εγώ τη δική σας, Έλληνας πολίτης είμαι και ντόπιος, άρα έχω το δικαίωμα της ερώτησης ώστε εκ της απαντήσεως να κρίνω.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή