Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

και η κατσίκα θέλει τρόπο



Με μια ανθοδέσμη στην " Πελαγία " του ο Καπετάνιος !!!

  • George Diamantatos ΕΙΣΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ...ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΩ...ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ...ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ,ΚΑΤΣΙΚΙΑ,ΓΑΛΑ,ΜΑΛΛΙ...Ε ΜΙΑ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ ΛΙΧΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.


  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ H GIORTH THS KATSIKAS

  • ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ Tι γίνεται εκεί τώρα;
    Ζητει γονυπετής την "χειραν της" η τα παΐδια της;

  • George Diamantatos ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΠΗΚΕ...ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ??....ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ "ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ"....ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΙΑΝΕΙΣ..ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΜΙΑ ΝΟΣΤΙΜΗ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ...ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ...ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ.




3 σχόλια:

  1. Ορέ καπετάνιε πανάθεμά σε με ξέκαμες πρωί – πρωί, εμελιδιάστικα, έπεσα κάτου από τη καρέκλα!
    Πάει λέω σαλτάρισε κι΄ ο καπετάνιος τον έφααν οι σεισμοί και η κρίση.
    Με βλέπουνε ξάπλα και αηπάνουθε τη καρέκλα και τρέχουνε.
    Τι έπαθες μου λένε?
    Τίποτα ορέ παιδιά λέω και αρωτάω μια μικρή που ξέρει από αυτά, για πέ μου κοπέλα μου βγάζει η “Puma” και ράσα?
    Αποκλείεται μου λέει και αναθαρρεύω.
    Για κοίτα να δείς όμως ετούτη τη φωτό με τη κατσίκα και την ανθοδέσμη να μου πείς?
    Έλάτε τώρα μου λέει, εκρύωνε φαίνεται ο παπάς και φόρεσε φούτερ της “Puma” πάνου από τα ράσα. Και ματαπέφτω κάτου ξερός πώς να αντέξω και το δεύτερο σμπάρο?
    Ευλοημένε μόλις σε χειροτονήσουνε θα σου κάμω δώρο το καμιλαύκι άντε και το σταυρό, ή είμαστε φίλο,ι ή όχι!!
    Και σ΄ ανώτερα καπετά παπά - Γιώργη.
    Άξιος – άξιος !!!!!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΦΡΑΣΗ!" ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΣΙΑ ΤΟ ΠΑΠΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ,,ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ ΡΑΣΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΣΕΠΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. George Diamantatos ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΙΔΑ......ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΠΑΣ....ΕΙΜΑΙ ΑΘΡΗΣΚΟΣ....ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή