Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Η ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΕΡΙΣΣΟΣ


ΣΑΚΗΣ  (ΣΥΝΣΥΓΡΑΦΕΑΣ)H εκτροφή κατσικιών (Αἰγών), είναι κάτι παραπάνω από συνηθισμένη στην Ερισσό (Έρυσο-έρυμνο = έρημη, χέρσα), εξαιτίας της άγονης και κρημνώδης γης, της «Αἰγίλιψ».

  1. arisΧα χα χα χα και επειδή εμένα μου αρέσουνε τα γλυκά τση μάνας μου για εφκείνο του κουταλιού δίνω ρέστα! Γλέπεις δε με ανάστησε με πανακότες, αλλά με κότες αυγολέμονο (και αυτές κάνα δυό φορές το χρόνο άμα δε κάνανε αυγά).

6 σχόλια:

  1. Τα Χοργοτά έ? Αλήθεια το όνομα έχει να κάμει με το οργώνω?? Θες δε θες ορέ Γιώργη όπου και να κοιτάξεις την Ιθάκη βλέπεις ψημένε μου!
    Χα χα χα.
    Όσο για το φίλο Σάκη τη θεωρία για το όνομα Αιγίλιψ δε τη βλέπω και τόσο σοβαρή (με συμπαθάς Σάκη αδερφέ).
    Εκείνη του φίλου του Ρισσιάνου «Έρισσος ένα όνομα ανοικτό σε υποθέσεις», στο κομμάτι από πού πήρε το όνομα έρχεται πιο αληθοφανής.
    Τώρα για τα πάρα κάτου το πάει φιρί – φιρί να βγάλουμε τα μάτια μας!
    Έτσι σκέφτομαι να του αμολάρω και ευκεινού καμιά μπομπίτσα άλλά άσε τώρα με τσου σεισμούς μπας και στραβωκατινίσει.
    Έδεπα που κοιτάω την Άσσο από πίσω παρατηρώ τη μαεστρία του Κεφαλλονίτη να κατεβαίνει σιγά - σιγά το φέουδο προς τη θάλασσα.
    Λες να είναι η ιδέα μου? Και άμα είναι η ιδέα μου τι φταίω εγώ, είμαι και λίγο (τι λίγο δηλαδή) προκατειλημμένος.

    Χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΕΙΟΝ ΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ ΣΠΥΡΟ ΡΙΣΣΙΑΝΟ,, ΜΕ ΤΑΣ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΙΚΑ,,ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γράψε μου επίθετο γιατί δε κατέω πράμα που λένε και εκείνοι οι άλλοι από τα Νότια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://www.facebook.com/groups/lixuri9richter/?fref=ts
    https://www.facebook.com/pages/Lixouri-9-Richter/809313685761469?fref=ts
    https://www.facebook.com/spiros.risianos
    KAI O OPOIOS ME EXEI APOKLHSEI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://porosnews.blogspot.com/2014/02/blog-post_6891.html
    POROSNEWS: Δεύτερη ανοιχτή επιστολή προς Τσελέντη, και ...
    17 Φεβ 2014
    Δεύτερη ανοιχτή επιστολή προς Τσελέντη, και ''Επιστημονική»» κοινότητα, Κοινοποίηση σε Κοινωνία γονέων Κεφαλονιάς και όχι μόνο. Αδελφέ φίλε άνθρωπε, θέλω να πιστεύω, Τσελέντη, και παραστρατημένοι,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε δύο Σπύρους Ρισσιάνους ξέρω αλλά δεν είναι αυτοί και αυτοί που ρώτησα δε τον γνωρίζουν.
      Ρισσιάνους εννοώ στη καταγωγή, σαν επίθετο δε ξέρω κανέναν ούτε και αυτοί άσε που δεν έχουν λογαριασμό στο Facebook

      Διαγραφή