Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ-ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ!


Ταξίδι με τον Όμηρο

Το ταξίδι με τον Όμηρο, ποτέ δεν τελειώνει
Ονομάζομαι Αθανάσιος Δανιήλ και είμαι 41 ετών . Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα ενώ κατάγομαι από την ορεινή Φθιώτιδα (Πουγκάκια, Ράχες Τυμφρηστού). Είμαι απόφοιτος της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων και έχω υπηρετήσει σε διάφορες γωνιές της Ελλάδας, όπως και στο εξωτερικό. Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ-ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΝΙΗΛ - See more at: http://www.yantzi.gr/products-page/greekbooks/%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B9%CE%B8%CE%B1%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B8/#sthash.aHgmF7eO.dpuf

Κάθε αρχή έχει και ένα τέλος, κάθε τέλος είναι μια καινούργια αρχή και αυτό είναι η χαρά και η ικανοποίηση  κάθε ταξιδευτή.



 ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ-ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΝ...
  ΜΕ  ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ  ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ   ,,ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ  ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ  ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ!
ΚΑΙ  ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΛΥ ΓΙ"ΑΥΤΟ! 

Η καθοδήγηση των Φαιάκων . / σελίδες 48 έως 54 - ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ.
Δουλίχιον. Το χαμένο βασίλειο. / ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (σελίδες 66 έως 72)
Νήρικο / ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (σελίδες 73 έως 80)


       Καθώς πλέει κάποιος προς το λιμάνι του Πόρου Κεφαλλονιάς από τα νοτιοανατολικά, το πρώτο πράγμα που θα αντικρίσει εμπρός του πλησιάζοντας, είναι μια μικρή χερσόνησος που καταλήγει στο ακρωτήριο Πρόνος ή Σαρακινάτο. Φτάνοντας οι 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου