Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΡΙς ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΝΤΟΡΙς

 σε ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ απο ΝΤΟΡΙς

Επειδή αυτή η ιστορία της ζωοφιλίας παρατραβάει πέραν της ζωοφιλίας κατά τη φτωχή μου άποψη θα κάνω μία σκέψη και αν θέλει να μου απαντήσει ο σύλλογος.
Αν μέσα σε ένα λεωφορείο τύχει να συνταξιδεύουν 10 επιβάτες με 10 σκυλιά είμαι εγώ υποχρεωμένος να συνταξιδεύω με 10 ζώα παρέα?
Είμαι εγώ υποχρεωμένος να μυρίζω όλη τη «νεκρίλα» που έτσι και αλλιώς αποδίδουν?

Αν έχω ένα μικρό παιδί πρέπει να αναπνέει τις τρίχες τους?
Να είναι καλοκαίρι τότε που άνοιγαν τα παράθυρα δε πάει στο διάτανο.
Και άμα τους έρθει να γαυγίζουν εμένα θα με κουρλάνουνε?
Και ποιος θα επιβάλει σε μένα να συνταξιδεύω μαζί με σκύλους?
Είμαι ζωντανό γιατί έτσι προσπαθεί να με κάνει η εποχή αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν έχω το ίδιο επίπεδο με τα ζώα. Να βάλω και εγώ ένα τράγο μέσα σε κλουβί και να σας τον βάλω μέσα στο πούλμαν, γιατί όχι?
Να καπνίζω και εγώ δέκα πακέτα τσιγάρα εκεί μέσα, γιατί ενοχλείστε?
Και έπειτα εγώ έχω δέκα χαρτιά εμβολιασμών, ποιος μου λέει ότι δεν είναι μαϊμού?

Δε μπορώ να καταλάβω από ποιους ηλίθιους έχουν βγεί κάποιες αποφάσεις που κάνουν εμένα ηλίθιο σα πολιτισμένο ζώο.

Πριν από τα ζώα ο άνθρωπος πρέπει να σέβεται τον συνάνθρωπο νομίζω.

Και για να καταλάβετε τα ζώα και η φύση μου αρέσουν αφάνταστα, αλλά σε σπίτι με εσώκλειστους σκύλους και γάτους δε μπαίνω ποτέ, την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια γιατί σιχαίνομαι και με ενοχλούν.
Στο σπίτι του λοιπόν δικαίωμα του καθένα να κάνει ό,τι θέλει, στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα είμαι κάθετα αντίθετος πάντα.

Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου