Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΩΠΗΛΑΤΕΣ ΕΝΟΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ!!

(ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΥΧΗ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΩ,, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ,, ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΔΙΑΛΟΓΟ-ΑΠΟΨΕΙΣ -ΘΕΩΡΕΙΕς,,  ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ..ΠΟΥ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ,ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Ο ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΚΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ (ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ   ΒΙΒΛΙΟ)!  -ΠΟΡΟΣΝΙΟΥΣ,
επισης παρα πολύ καλή δουλειά και προσέγγυση στο θέμα και απο τον φίλο Σάκη Δανιήλ!!

 ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ-ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΝ...
  ΜΕ  ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ  ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ   ,,ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ  ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ  ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ!
ΚΑΙ  ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΛΥ ΓΙ"ΑΥΤΟ! 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ARIS  ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΜΑΚΗ ΜΕΤΑΞΑ!!
σε ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ,,! ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΦΕΤΕΙΝΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!,και ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΤΑΞΑ!!


Αγαπητέ κ Μεταξά.
Αρχικά ευχαριστώ για την απάντησή σας στο σχόλιό μου που μου έλυσε κάποια προβλήματα μια και εσχολίαζα κάποια σημεία μιας έρευνας, χωρίς να γνωρίζω τη νοοτροπία του χαρακτήρα του συγγραφέα με κίνδυνο να παρεξηγηθώ κάτι που ποτέ δε θα ήθελα.


Ανήκω και εγώ ανάλογα με τις δυνατότητές μου πάντα (δεν έχω σχέση με την επιστήμη της αρχαιολογίας), σε αυτούς (ίσως ρομαντικούς) που έτσι από χόμπι χρόνια τώρα ψάχνω κάποιες λύσεις πάνω σε όλη αυτή τη περιπέτεια της ταυτοποίησης της πατρίδας του Οδυσσέα.
Ομολογώ πως ενώ ξεκίνησα για να παίξω οι εμπειρίες που απέκτησα ήταν τόσο ωραίες που μάλλον θα μείνω για πάντα ένας κωπηλάτης του τελευταίου πλοίου του.
Στο ταξίδι αυτό δεν έχω καμία τοπικιστική νοοτροπία και αφήνω όλα τα μέχρι τώρα δεδομένα ανοικτά για συζήτηση, άσχετα αν αυτό δημιουργεί ίσως πρόβλημα σε κάποιους.


Στις μέχρι τώρα εμπειρίες μου εξέχουσα θέση έχει η πλήρης ηλιθιότητας αδιαφορία του κράτους μας για ένα θέμα τόσο σοβαρό που ίσως επισκιάζει και αυτή την ανακάλυψη της Βεργίνας, σαν πλουτοπαραγωγικό παράγωντα πάντα (γιατί η Βεργίνα έχει και άλλες προεκτάσεις).
Τώρα θα μου πεί κάποιος, πότε αυτή η ρημαδιασμένη και αχαΐρευτη χώρα έδωσε σημασία και επένδυσε σε οποιουδήποτε είδους έρευνα? Μια ζωή της ξεπέτας και του πασαλείμματος ήταν και φυσικά θα με αποστομώσει.
Μείναμε λοιπόν κάποιοι «ρομαντικοί» προσπαθώντας όπως πολύ σωστά λέτε να προσθέσουμε έστω ένα λιθαράκι και να νοιώσουμε αν κάποτε αυτό το «παραμύθι» θα γίνει πραγματικότητα την χαρά ότι κάτι προσφέραμε. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου