Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Και μια διόρθωση στην ποίηση Γιώργου Μεταξά


AΠΟ ΤΗΝ  28/9/2013. Λαϊκή Συνέλευση !!

Από νωρίς ξεκίνησε για να το ανακοινώσει
γύρισε όλα τα χωριά για  να ενημερώσει 
ο Δήμαρχος μας έρχεται ελάτε να τον δείτε
που έχει κάτι να μας πει αλλά και να του τα πείτε !!



Θα είναι και ο Σωτήρης μας, θα έχει πρώτη θέση
μαζί θα είναι και η βουλευτής σε  έργα που έχει σχέση
ο πρόεδρος και οι σύμβουλοι μαζί και ο Σπυράκης
όλοι μαζί ορέ παιδιά να μπει  λίγο Κοσμάκης

Ήρθαν από όλα τα χωριά και γέμισε ο Πόρος
και ο Βασίλης άρχισε ,,με στοχο να γίνει ντόρος
αγαπητέ μου Δήμαρχε θέλω να με ακούσεις
αυτά που έχω να σου πω πρέπει να τα τηρήσεις

Ο Δήμαρχος το κοίταξε κουνώντας το κεφάλι
πες μου Βασίλη τι ζητάς και τι συνέβη πάλι
με το Νόντα τα βρήκατε και δεν υπάρχει θέμα
τι έχεις άλλο να μου πεις, μπας και θέλεις στέμα!!

Δήμαρχε από έγκυρες πηγές με έχουν ενημερώσει
φεύγει η αστυνομία μας και ο τόπος θα ερημώσει
οι κοινωνία είναι εδώ και ο κόσμος ενωμένος
βοήθησε μας δήμαρχε εσύ θα βγεις κερδισμένος

Άναψαν τα αίματα και κάποιοι αγριεμένοι
φωνάζανε και βρίζανε πως είναι μπερδεμένοι
ο Σκαλισιάνος σηκώθηκε και λέει με μανία
Βασίλη μας κοροϊδεύετε και κόβει την ομιλία

Αγρίεψε ο αντιδήμαρχος και ο Δήμαρχος φωνάζει
και στο τραπέζι κτύπαγε το χέρι του και  τους κράζει
σηκώθηκε και ο Γουλιμής που ήτανε φτιαγμένος
Βασίλη το μικρόφωνο να τα πω και εγώ ο καημένος

Εσύ βγάλε το σκασμό εγώ κάνω κουμάντο
εδώ είναι συμβούλιο σεβάσου το τελοσπάντο
Εμένα μην μου κουνάς το χέρι ρε Βασίλη
τριάντα χρόνια συνδικαλιστής , και μην σε τρώνε οι ψίλοι

Κραυγές πολλές ακούστηκαν και ο Λαζαρής φωνάζει
και με τα χέρια του ψιλά το προεδρείο κράζει
ορέες τι γίνετε εδώ? Δήμαρχε μας έχεις διαουλοστείλει?
μα δεν ακούω ρεε παιδιά , τι λέει μωρέ Βασίλη.

Έλα και εσύ Σωτήρη μου στο βήμα να μας πείτε
τι έχετε να μας προτείνετε μήπως τους ηρεμήστε
Φίλοι μου χρόνια με γνωρίζετε κ’ αισθάνομαι δικό σας
τα νέα που έχω να σας πω είναι για το καλό σας

Σύντομα θα τοποθετήσουμε στου Πόρου το στενό
πλέγμα να μην πέφτουνε πέτρες από το βουνό
Και για τα παιδιά μας τι κάνετε δεν έχουμε λεωφορείο
Όλοι οι γονείς εφώναζαν, πώς θα πάνε στο σχολείο

Πετάχτηκε και ο Παναγής που ήταν σκαρφαλωμένος
σε μια γωνία της αίθουσας που ήτανε κρυμένος
ευγενικά καλησπέρισε όλο το προεδρείο
ζητώντας αυτά που φώναζε χρόνια το σωματείο

Τα διάβασε και η Μαργαρίτα μας όλα τα κεκτημένα
συγκοινωνίες ανύπαρκτες και έργα εγκαταλειμμένα
τι θα γίνει κύριε δήμαρχε? τα αρχαία, και η μαρίνα
περνάμε πολύ δύσκολα και έχει πέσει πείνα .

Ο Δήμαρχος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις
Βασίλη σταμάτα να μιλάς τώρα θα μ’ ακούσεις
τι σαχλαμάρες είναι αυτές για την αστυνομία
η Αθήνα δεν ξέρει τίποτε ούτε τα υπουργία

Για τα υπόλοιπα θέματα που ακουστήκαν εδώ μέσα
να ξέρετε ορές παιδιά πάντα μιλάω μπέσα
όταν παρέλαβα εγώ, ο Δήμος ήταν χρεωμένος
σήμερα λεφτά δεν υπάρχουνε κ’ είμαι απελπισμένος .

Όλα καλά και άγια, μέσα στην αναμπουμπούλα
δεν κάλεσαν την βουλευτή ν’ ανέβει  και στο βήμα
έφυγε αλά γαλλικά ,, με όλη την  βαβούρα

και ετέλειωσε η συζήτηση, και μειναμε εμείς το θύμα!



Georges Metaxas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου