Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Απάντηση προς... "αυτόκλητο προστάτη της Παναγίας" Βαγγέλη Μαζαράκη ,από Λούκα Νιφοράτο


Θα περίμενα αυτές τις τόσο δύσκολες μέρες για τον ευρύτερο πολιτικό σου χώρο να είσαι στην Αθήνα για  συμπαράσταση κι όχι να ασχολείσαι με τα μικρά δικά μας θέματα...
Όσο αφορά την δική μου διαδρομή , κάνοντας μία αυτοκριτική , ίσως να έχω υπάρξει πολλά , σίγουρα όμως ουδέποτε υπήρξα συναγωνιστής του Νίκου Μιχαλολιάκου στις τάξεις της ΕΠΕΝ...Φαντάζομαι θα συμφωνείς σ΄ αυτό "άλκιμε νέε" μου (για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι)...
Τέλος ως προς τον χαρακτηρισμό "χαλίφης" που μου αποδίδεις σου υπενθυμίζω ότι είμαι εκλεγμένος,   κάτι που εσύ ποτέ δεν μπόρεσες ούτε θα μπορέσεις,  εξού και το μένος σου προς τους αιρετούς...

                                                      Λούκας Νιφοράτος
                                  Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Αργοστολίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου