Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Τα κλειδιά του ποραδείσου!!!!!!( Το αμέσως επόμενο έργο μετά το κλειδί της ευτυχίας του 1955)

Εγώ είμαι αντιδήμαρχος και να με σεβαστείτε
ότι και αν γίνεται εδώ να έρθετε να μου το πείτε
Τώρα εγώ έχω τα κλειδιά και για όλα θα με ρωτάτε
Και αν δεν σου αρέσει πρόεδρε στο Δήμαρχο να πάτε .
georges metaxas


Θα νοικοκυρέψουμε το Πόρο από poroskefalonia

ta klidia tou paradisou από poroskefalonia

Τα κλειδιά του ποραδείσου δεν τα δίνω σε όποιον ηδύποτε λέει ο κ. Αντιδήμαρχος Β.Καμπίτσης


Μετά από τις μουριές  ήρθαν και τα κλειδιά…

       Τα  κλειδιά του Πόρου

Ήταν πρωί του Αυγούστου  ημέρα Κυριακή

μου κλείδωσες  τις πόρτες σα να είμαι φιλακή 
Άνοιξε ορέ κουρλέ  τι διάολο έχεις πάθει ?
μας βλέπει ο κόσμος και γελά με τα δικά σου λάθη


  Βρέε θα έρθουν και οι σύλλογοι από τα τζανάτα
που μαθαίνουν το χορό  στα όμορφα τα  νιάτα
Έρχεται και ο παπάς με όλοι τη συνοδεία 
Ορέ την αίθουσα την θέλουμε για την κοινωνία

Εγώ είμαι αντιδήμαρχος και να με σεβαστείτε
ότι και αν γίνεται εδώ ,,, να έρθετε να μου το πείτε 
Τώρα εγώ έχω τα κλειδιά,  και για όλα  θα με ρωτάτε
Και αν δεν σου αρέσει πρόεδρε στο Δήμαρχο να πάτε .

Φίλε εγώ σε σέβομαι   και τίποτε δεν αλλάζει
Αλλά τα κλειδιά  που μου ζητάς ποτέ δεν θα τα πάρεις
Υπεύθυνος είμαι  , και   εγώ κάνω  κουμάντο
Αν είσαι μάγκας στο χέρι σου, και όλα θα τα κάνω 
   Georges Metaxas
 Το τοπικό συμβούλιο του διαμερίσματος Ελείους Πρόννων στην χθεσινή συζήτηση είχε σε πρώτο θέμα τα κλειδιά του πολιτιστικού κέντρου Πόρου , άλλαξα τις κλειδαριές λέει ο κ.Καμπίτσης και θα νοικοκυρέψω το δήμο μας, δεν στα δίνω κ. πρόεδρε κατάλαβετετο.
 εκτελώ τα καθήκοντα μου, αντιπροσωπεύω καθήκοντα Δημάρχου στην περιοχή Ελειού Πρόννων η το θέλεις η όχι εγώ είμαι αντιδήμαρχος κ. Νόντα .
Ασφαλώς το τοπικό συμβούλιο τοποθετήθηκαν σε όλα τα θέματα που τρέχουν και που είναι ποιο αναγκαία από τις κοκορομαχίες .
‘’ Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα ‘’

Σε αγαπώ και σε σέβομαι αλά κλειδιά δεν
Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε !!

Γεώργιος Μεταξάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου