Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Το πάθος μου το αιώνιο σαλεύει στο Ιόνιο, -ΒΙΝΤΕΟ

H ερμηνεύτρια Ηρώ Σαΐα, σε μια εξαιρετική εκτέλεση, μας ταξιδεύει στα Εφτάνησα μέσα από τους στίχους του Κεφαλονίτη μουσικού Γεράσιμου Νεόφυτου…
Κεφαλονιά
Το πάθος μου το αιώνιο
σαλεύει στο Ιόνιο,
τα χρόνια που σου δάνεισα
τα είπανε Εφτάνησα
κι ό,τι μαζί σου αγκάλιασα,
έγινε μπλε στη θάλασσα.
*
Είσ’ από κρύα γειτονιά
κι είμ’ από την Κεφαλλονιά,
αν είν’ η αγάπη σου μισή
είν’ η δική μου ένα νησί,
μισή ζωή, μισή χαρά,
το μέτρο σου δε μ’ αφορά.



*
Το πνεύμα μου το απείθαρχο
δε θα το βρεις σε λήθαργο,
το πάθος μου το ζόρικο
στο ψέμα αιμοβόρικο,
θέλει αγάπη ολόκληρη
κι όχι μισή κι απόκληρη.
*
Τον πόθο στην Κεφαλλονιά
κεντάμε σταυροβελονιά,
με το δικό σου το πες πες
μου μπερδευτήκαν οι κλωστές,
κι έγιν’ ο έρωτας σεισμός,
καλάθι, Γόρδιος Δεσμός.
Στίχοι: Γεράσιμος Νεόφυτος
Μουσική: Γεράσιμος Νεόφυτος
Τραγούδι: Ηρώ Σαΐα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου