Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Ο ΑΡΙς ,,ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ AKOMH , KAI AΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΣΕ!!!


Και εμένα το θεό του πολέμου με κάμανε διάολο με κέρατα και με μια ουρά δέκα μέτρα με κεντρί σαλαχιού σα και αυτό που έφαε τον Οδυσσέα!


Αλλά άμα είχε θρησκευτικό πόλεμο να τα φωτοστέφανα του Αγίου και να προσευχές για να νικήσω… Τα φωτοστέφανα μου τα βάζανε και αηπάνουθε από τα κέρατα, έτσι αρχίσανε και τα κερατώματα του άλλου στεφανιού γιατί μερικοί χριστιανοί και χριστιανές εμπερδευτήκανε. 
Έμαθα ότι στο εφετείο του Αγίου Πέτρου έχουνε αθωωθεί όσοι και όσες επήανε με τέτοια φωτογραφία μου στο δικαστήριο! 

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
 σε Ο ΘΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ..... Ο ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
ΕΠΙΣΗΣ  ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΧΟΛΙΟ 


Εγώ πάντως με εφκειούς τσου Αγίους έχω ένα μπέρδεμα. Αλλά ας πάει και το παλιάμπελο που λέει. Εκειό 
που δε καταλαβαίνω είναι η απραγία των Θιακώνε. Τόσους Αγίους οι Κεφαλλονίτες και στο Θιάκι τίποτις εξώ 
από κάτι ψιλικατζίδικα πράματα. Λες μα μην έχουνε ανάγκη οι από εδώ, ή θα έχουμε κανιά έκπληξη των
 εκπλήξεων?? Έχω πληροφορίες ότι κάποιοι ψάχνουνε τσι ιερές γραφές για αντεπίθεση. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου