Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

ΩΡΑ ΓΕΛΙΟΥ


Σταματάει μια κυρία [ελέγχεται η πληροφορία για το χρώμα των μαλλιών της] σ’ ένα πρατήριο βενζίνης και ζητάει ένα “710″.
Οι παρευρισκόμενοι κοιτάχτηκαν απορημένοι, ώσπου μια φωνή ρώτησε “μα τι είναι αυτό το 710;”
Τότε η γυναίκα απάντησε : “Ξέρεις βρίσκεται στο κέντρο της μηχανής. Πρέπει να το έχω χάσει και χρειάζομαι ένα καινούριο”
“Σε τι χρησιμεύει αυτό το 710, τι κάνει;” ρώτησε κάποιος.
Εκείνη απάντησε ότι δε γνώριζε, αλλά το “εξάρτημα” αυτό βρισκόταν πάντα στη συγκεκριμένη θέση, στο κέντρο της μηχανής.
Ο υπάλληλος της έδωσε ένα μπλοκ και της είπε να ζωγραφίσει το “εξάρτημα” μπας και βγάλει άκρη.
Η γυναίκα άρχισε με το να ζωγραφίσει έναν κύκλο περίπου 6 εκατοστών διάμετρο και κατόπιν έγραψε στη μέση του κύκλου “710″
Τελικά το εξάρτημα ήταν…..
710
e9cb26df6eb81bb22ad9fe79cf698a62.w630.h345.z1Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες. Δεν θέλω να την διακόψω…
Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος. Με ρώτησε…«Τι έχει η τηλεόραση»; Και εγώ απάντησα «Σκόνη»
Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.
Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.
Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.

Γιατί οι άντρες πεθαίνουν πριν από τις γυναίκες τους; Επειδή το θέλουν.
Ένας ζητιάνος πλησίασε μία καλοντυμένη κυρία που έκανε τα ψώνια της στο Κολωνάκι και της είπε: – «Δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τέσσερις ημέρες»
Και εκείνη απάντησε:
-«Χριστέ μου μακάρι να είχα τη δύναμη να το κάνω και εγώ»
Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία; Να έχετε δύο πεθερές.
Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
- Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.
-Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.
Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα «Ζητείται σύζυγος».
Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα.
«Μπορείς να πάρεις την δική μου».
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, είναι να τα ξεχάσεις μία φορά.
Απλά σκέψου ότι αν δεν υπήρχε ο γάμος, οι άντρες θα περνούσαν τη ζωή τους θεωρώντας ότι ποτέ δεν κάνουν λάθη.
Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.
Κάποιος άντρας δήλωσε «Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά».
Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
- Μπαμπά πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος;
-Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω.
θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα να γεμίσει ο κόσμος εξυπνάδα.
Ενός λεπτού σιγή γι αυτούς που όλο το χειμώνα πάλευαν με τα σίδερα στα γυμναστήρια και φέτος το καλοκαίρι πήδηξαν μόνο τα κύματα…!!
-Με απατάς!
-Εγώ;!;! Μα τι πάθατε σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!
-Μωρό μου,πάρε το ντεπον σου.
-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία, σε έπιασα,γδύσου τώρα.
Αυτά είναι μερικά από αυτά που  ΒΡΉΚΑΜΕ  ΣΤΟ  http://tonoikaipnevmata.wordpress.com/category/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B1/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου