Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΘΕΩΡΕΙΑ ΑΠΟ ΑΡΗ ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΝΝΗΙΟΥΣ


Υπάρχει και η εκδοχή το Πρώννοι, ή Πρόννοι να προέρχεται από το Πρων – Αίνος, οπότε Πρώναινος – Πρώννος. Δηλαδή ο πριν, ή ο μπροστά από τον Αίνο. Τώρα το Ιθάκη αν το κάμουμε σύνθετο όνομα, γίνεται Ιθ – ακή, ευθεία- ακίς, που έρχεται πιο κοντά σε άλλη τοποθεσία. Και η Ιθάκη κάτω από το Νήιο βουνό ήταν και είναι πάντα! Χα χα χα χα. Το Νήριτο είναι εκεί κοντά αλλά με μια μικρή συνάφεια ως προς το Νήιο. Νήιος τώρα σαν ουσιαστικό στην Ομηρική γλώσσα σημαίνει ξύλο (ναυπηγικό,) το Νήιο λοιπόν αντλεί ίσως το όνομά του από τα καλά ναυπηγικά ξύλα που είχε και δεν είναι φυσικά ο Αίνος. (Απόψεις αντιπολίτευσης εκφράζω και δε φταίω με σκρώξατε). Χουά χα χα χα χα χα χα. σε Ο ναός της θεάς Τύχης ανοίγει και πάλι για το κοινό

1 σχόλιο:

  1. Κατάλαβα, κατάλαβα!
    Πάλε για τη θάλασσα είμαι!
    Μην ανοίξει το στόμα του κανείς εδώ μέσα!
    Και αναφωνώ «Πέταξον μεν, άκουσον δε».

    Και σιγά μη με νοιάσει.
    Τη πρώτη φορά ζορίστηκα, μέχρι να βγάλω τη πανοπλία μισοπνίγηκα και ξεπάγιασα.
    Τώρα έκαμα τσι προπονήσεις μου, σε μισό λεφτό τα πέταξα όλα!
    Έχω και τσι γοργόνες του Αβραάμ, ζεστάνανε και τα νερά, κάθε μέρα για πέταμα θα είμαι μου φαίνεται.
    Θα βαρεθείτε να με ρίχνεται μέσα.
    Άσε που θα βγαίνω έδεκει στο Fotis family και θα τρώω και τα κοψίδια μου.
    Μέχρι τώρα από ψηλά όλο με τη τσίκνα χορταίνω!
    Τα σάλια μου πέφτουνε, γι΄ αυτό βρέχει συνέχεια.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή