Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΙΑΝΙΤΗΣ!!


Είπαμε απ' όλα  βρίσκεις  στον  μπαξέ. 
Πράους, σαβούρες  καί  σουξέ.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΚΑΙ  ΜΕ ΕΡΩΤΙΚΑ!!!
ΛΟΓΟ  ΕΠΟΧΗΣ!!,!
Γιά  πάρτε  μια γεύση. 

ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ

Με τί δικαίωμα να σου μιλήσω.
Με τί δικαίωμα να εξηγήσω.
Δεν έχω το δικαίωμα να πώ,
πως μέσ’ απ’ την ψυχή μου σ’ αγαπώ.

Λεπτές ισορροπίες,
που απαιτούν θυσίες.
Ο ΄Ερωτας κτυπά αιφνιδιαστικά
καί σαν τον κλέφτη φεύγει βιαστικά.


Γειά σου θα πώ, Αγάπη μου σε λίγο.
θα πάρω όλο το βάρος καί θα φύγω.
Η όμορφη αγάπη μας θε να χαθεί,
γιατί δεν έχει ελπίδα να σταθεί.

Στιγμές αδυναμίας !
Λεπτές ισορροπίες
που απαιτούν θυσίες,
τυχαίνουν στη ζωή μας.

Γι αυτό λοιπόν Αγάπη μου σε λίγο,
παίρνω την κάθε πίκρα, γιά να φύγω.
Η όμορφη Αγάπη μας θε να χαθεί,
γιατί δεν έχει ελπίδα να σταθεί !

Γλυκές σου αναμνήσεις,
θα έχω στη ζωή μου.
Κρυμμένο φυλαχτό τα ολόγλυκα φιλιά
καί η Ευχή σου μέσα στην καρδιά.

Στιγμές αδυναμίας !
Λεπτές ισορροπίες
που απαιτούν θυσίες,
τυχαίνουν στη ζωή μας ! ........

Κέρκυρα Aπρίλιος 1996
Γεώργιος Βελλιανίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου